It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 19, 2012

Mengintai Langit

Coco - Mengintai Langit


Lagu ni aku mula layan tahun 2008. Masa tu aku kat Cameron Highland.
Ada 'someone' yang bagi lagu ni kat aku.
Malam-malam kat Cameron memang syahdu bila layan lagu ni.

Yessss....
'Someone' yang pernah aku mengharap untuk bersama dengan nya.
Aku tak tahu la kalau lagu ni ada membawa apa-apa maksud pada dia.
Tapi sayang....
Kitorang masing-masing 'tarik tali'..
Hujung-hujung aku dapat 'tali' lain, kau dapat 'tali' lain.

Tak pe la. Janji aku dapat 'tali' aku dulu.
Hekkk~~




Love,

No comments :