It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 7, 2011

From My Kitchen : Chicken Rice

Hye uolllsssssssssss...
Ha, arini aku nak masak nasi ayam. Bukan nasi untuk bagi ayam makan, tapi nasi berlauk ayam semata-mata.
Ok gitu???

Oleh sebab aku baru buka puasa, maka aku amatlah malas nak taip entri berjela-jela. Mengantuk sudeyyy~~
So, tiada rancangan masak-masak ye puan-puan! Just gambar je yang boleh aku tunjuk.



Nasi Ayam. Kaler sungguh tak menarik dalam gambar. Macam nasi putih je, padahal kaler dia kuning. Semua salah pencahayaan!



Sup ayam. Semuanya tulang je. Isi semua aku dah goreng.



L : Kicap manis
R : Sos cili



Ayam goreng perap kicap dan madu




Selamat berbuka puasa :)
(nasi tak muat nak snap)
Ok, chow!

No comments :