It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 29, 2012

Colourful of Life

Selalu aku dapat email dari sorang pegawai kat ofis aku.
Salah satu tugas dia untuk mengeluarkan jadual staff backup untuk proses offsite.
Nama aku ada dalam jadual tu - tak terkecuali walaupun aku cantik jelita (wekksss!).

Jadual ni bukan la tiap-tiap bulan dikeluarkan. Bila ada kekurangan staff, baru la kitorang akan back up. So kiranya nama kitorang dalam jadual tu just stand by kalau-kalau khidmat kami diperlukan. Bila aku terima jadual ni, aku akan highlight nama aku sebagai reminder untuk aku.

Ye la, aku kan pelupa. Harus catat segala tarikh-tarikh dan events yang melibatkan aku.

Duluuuu... Jadual ni putih.
Kalau ada kaler pun cuma dihighlightkan pada bahagian yang penting-penting je.

Tapi sekarangggggggg.........
Jadual ni penuh dengan kaler!
Semua kaler pegawai ni bubuh.
Be it kaler pada font, or pada highlight, semua dia belasah taruk.




See..??
Putih, hitam, purple, merah, biru, kuning, hijau...
Semua kaler ada. Memang colourful hidup si yenna ni! So macamana aku nak highlight nama aku??




Penyelesaiannya, aku terpaksa buat macam ni --------->









Font - Putih
Highlight - HITAM!


Ni kalau lupa nak standby, memang la dasar mintak penampor!

No comments :