It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 17, 2014

From My Kitchen : Ikan Pari Bakar

Hitam-hitam si tompok manggis.
Hitam hangus ikan aku rasa macam nak nangis!


Hahaha.. Sila maafkan ikan rentung aku.
Semua ni gara-gara sibuk berkebun. Lupa ikan kat dapur.
Gila!

Aritu aku buat ikan pari bakar.
Tapi sebab aku tak pandai buat pes ikan bakar, so aku guna pes instant je.



Ikan pari yang fresh. Tapi dah jadi kurang fresh sebab duduk dalam esbok aku lama sangat.




Bawang besar - hiris
Bawang putih - cincang
Daun Limau purut - 3 helai hiris-hiris
Perencah nasi goreng - 2 paket (guna pes tomyam pun boleh)
Garam - ikut rasa
Kunyit - ikut la banyak mana
Minyak zaitun - 3 sudu makan





Gaul-gaul dan perap lebih kurang 10min.
Bungkus dengan daun pisang.
Bakar.

Tapi bakar jangan sampai rentung macam ikan aku.
Hahahaa...



No comments :