It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 25, 2012

Jom Karok!

Lately aku selalu rasa stress. Stress yang sampai aku boleh menangis tiba-tiba! Bila aku datang kerja, aku menangis, bila aku kat rumah, pun aku menangis. Tapi tak la sampai menangis depan orang lain. Even kat depan En Zul pun aku tak nangis. Cuma pernah sekali ada satu malam, aku menangis kat dapur (aku kan bibik, harus la menangis kat tempat seorang bibik). Sekali En Zul yang tengah tidur sedar aku tak ada kat sebelah dia. Alih-alih dia jumpa aku kat dapur tengah nangis tepi pintu yard! Apa ke gila aku nangis sorang-sorang kat situ.

Some people said, kalau asyik menangis tak tentu pasal, itu tandanya dah nak GILA!

Pfffffff...
Aku belum sampai tahap macam tu kot. Kalau aku stress, aku cuma lakukan some activities untuk release kan tension aku. Be it makan-makan or karoake, mesti aku ok lepas tu.

Ok, aku karoake 3jam non-stop. Sorang-sorang pulak tu!
Kau mampu?





Setia Ku Korbankan - Fauziah Latif
Jangan terkejut kalau tiba-tiba aku menjerit meroyan macam orang sewel.
Sila tahan telinga.
Hahahahahahahaaa!!!




Boulevard - Dan Byrd
Aku tahu lagu ni masa Jep Sepah nyanyi masa Maharaja Lawak Minggu ke 6
Terus jatuh cinta pada lagu ni, sesaat aku jatuh hati pada Jep Sepah!
Muaahhhh!!!
(Ampun En Zul~~~~~)


Tengah nyanyi satu lagu feberet, baru aku terfikir macamana boleh terwujudnya nama blog aku ni.
Chempaka Merah.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SORI, FAIL TERLALU BESAR. TAK BOLEH UPLOAD.
HEHEHEEH...
Ok-ok, last video.
Kalau dah nak termuntah, sila telan balik muntah tu.
Pas dengar video yang last ni, kalau nak muntah pun muntah la~






Amacam?
Sedap telan balik muntah sendiri?
Wakakakaa!!!!!

Next time aku karok lagi, nanti aku upload banyak-banyak kat blog ni.
Pastu nak layan balik sorang-sorang.
Feeling-feeling artis layan album sendiri.
Pffffffffff~





Love,

No comments :