It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 11, 2012

Genting Highland

Tak ada story panjang-panjang. Cuma gambar dan caption je. Aku dah mengantuk.





OTW ke puncak!






3 of V



Si motek dengan jaket ayahnya.



Excited nya!



My LOVE....



Breakfast + Lunch = BRUNCH



Geramnya tengok lengan si budak debab ni.



Our first rides.



Ika feeling-feeling princess.



Nak naik Spinner.



Beraninya anak-anak aku.



Laki aku ni just jadi tukang amik gamborrrr je laaaa...



Yessss..! Berjaya mengepaw clown Genting!



Eh, Untie Leen pun nak paw jugakkk?



Yeayyy! Untie Leen dapat ballons!



Muka pasrah kena bergambar dengan clown.



Apsal monyokkkk je ni?



Over hokeh minah ni!



Three princess with three balloons.



Hujung-hujung kau jadi tukang pegang balloons anak-anak aku je la.



Jumbo rides



En Zul kena paksa anak-anak masuk rumah hantu ni.
Aku tak sanggup.



En Zul muka pasrah



Untie Leen on The Ship
Masa ni la kami berjumpa dengan pelakon Diana Amir. Wahhh... Comelnya Diana Amir.
No picture with her. Sad!



Ika nak naik Junior Bumper Car. Line up untuk ukur ketinggian



Ika terlebih tinggi. Tak lepas untuk Junior Bumper Car.
Kat sini aku dah mula nak amukan puaka. Kalau dah mainan untuk kanak-kanak, perlu ke nak ukur-ukur tinggi bagai ni?
Dah sah-sah mainan dewasa dia tak boleh main, takkan mainan untuk kanak-kanak pun ada had tinggi.
Dah tu dia nak main apa? Pok amai-amai? Teng-teng??



Rides yang ini pun Ika tak boleh main. Hujung-hujung Aleeya main sorang-sorang dia.
Baik aku bayar mainan per rides. Tak payah bayar untuk per entry kalau semua benda tak boleh nak main.



Ika takut pada Dino.



LOVE



Kabus. Cerianya anak-anak mummy!



Again! Takut dengan T-Rex pulak!



Hot n Roll aku. Kalau Aleeya dah pegang, memang takkan lepas punya.



Untie Leen with her Hot n Roll



Hiking to the top of Dino Park



Titian gantung. Ika takut-takut nak lalu.



Smileeee!



Chocolate house.



Giant clock



Otw balik KL. Kabus tebal



Kepenatan. Kesian..



zzzzzzz~



Kami pergi hari Sabtu, 10 Mac 2012 (selepas kena paksa dek Ika.. Memujuk-mujuk mummy dan ayah untuk bawak dia ke Genting). Bertolak pukul 10.40am, sampai Gombak untuk ambil untie Leen pukul 12 tghari. Jalan jammed! Nyesal bertolak lewat.

*sebenarnya pagi tu aku ada kelas JIF211, JIF212. Dan petang pulak ada kelas JIF216 dan JIF217. Tapi pagi tu kelas tak bukak. Punya la lama aku tunggu, tapi penjaga kelas masih tak datang. So aku balik la. Bila dah sampai rumah, Ika mengajak ke Genting pulak. Nyesal aku balik rumah. Kalau tahu bakal kena paksa ke Genting, dari kelas baik aku lencong ke Jusco ke, Tesco ke. Shopping lagi baik. Terapi jiwa!!! Hehehe...




Love,

No comments :