It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 19, 2012

Aku dan Dirimu

Ari Lasso & Bunga Cinta Lestari - Aku dan Dirimu


Hmmm.. Another song from 'someone'.....
Masa tu aku outstation kat Serting Hilir.
Pagi-pagi buta masa aku otw nak ke tempat rekrutmen, dia called.

Then dia bagi lagu ni.
Dia highlightkan pada lirik :

"Meleburkan semua batas antara kau dan aku......"

Katanya...
Itu simbolik bagi ikatan 'PERNIKAHAN'.
Hanya dengan pernikahan yang mampu menghalalkan batas dan pergaulan antara seorang lelaki dan wanita...
Dan hanya sebaris lirik tu, memberi sejuta makna padanya...

Pada aku?
Hmmm.. It's just a song...

Maafin dongggg..
Gue ngakkkk minat sama BCL~
Hahahaa!


No comments :