It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 17, 2012

Kreatif

Last week En Zul kerja malam. So anak-anak akan tidur dengan aku dalam bilik. Aku pun tak faham kenapa kalau En Zul tak ada, Ika bermati-matian nak tidur dengan aku. Selagi aku tak tidur, selagi tu dia akan berjaga semata-mata nak pastikan dapat tidur dengan aku. Si Aleeya pulak jenis mengekor. Kalau Ika tidur sendiri, dia pun tidur sendiri. Tapi kalau Ika dah mula menggedik nak tidur dengan aku, dia pun mengikut jejak gedik yang sama.

Bila dah Ika nak tidur sangat dengan aku, so aku kena jadi kreatif untuk memastikan kutu kat kepala anak-anak aku tidak berpindah ke kepala aku pulak. Kalau nak diikutkan, aku dah cari kutu+telur kutu kat kepala diorang tu. Masa aku cari tu, tak jumpa pulak kutunya. Telur pulak banyak dah kosong. Mungkin ada yang dah menetas. Kalau yang dah menetas tu, ntah mana hilangnya kutu tu..

Tapi demi menjaga kepala aku dari dijangkiti, maka aku kena fikirkan sesuatu. Nak selubung dengan selimut, kang aku mati lepas pulak. Nak pakai shower cap, shower cap anak-anak aku dah buat main. Nak tidurkan anak-anak, then lepas diorang tidur, aku tidur sorang-sorang.. Hish, tak nak la aku.....

So, aku terfikirkan sesuatu.....








Jeng... Jeng.... Jeng.......!!!!!






Kau mampu tidur sambil lilit kepala dengan towel besar macam ni?
Kompem kutu tak boleh menginap kat kepala aku. Hehehe....
Haaaa.. Ape pandang-pandang?


Love,

No comments :