It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 13, 2011

Tahniah, Aleeya sayang.....

Hari ni Aleeya telah makan :
(sori, pic google tak cantik)





1 biji kuih Vadai









1 biji roti bom










8 biji telur mata!

Anak-anak aku memag hantu telur mata.
Huwargghhhh!!










Gila mentekedarah budak kecik ni.

Petang tadi dia mengadu lapar lagi.
Dah la aku tak masak apa-apa.
Pastu dia selongkar esbok aku, terjumpa sebiji buah epal hijau kepunyaan En Zul.
Dah makan epal pun tak kenyang lagi.





Makan epal untuk jaga kecantikkan kulit.
Padahal perut kau lapar!





Malam nya aku masak ayam goreng dan tomyam campur.
Elok je aku hidangkan nasi, dia cakap tak nak makan nasi.
Betul-betul kufur nikmat dia ni!
Pastu dia cakap nak makan telur mata lagi.


Astaga......


Dalam pukul 9.30pm, dia mengadu lapar lagi.
Aku mula la naik hantu!
Last-last aku masak nugget ayam je.
Boleh jugak aku join makan sekali.
Hehehe...







Serius semua pic ni aku rembat dari Google.





Baru je seketul nugget Aleeya gigit (baru gigit je pun), tiba-tiba dia senyap kaku.
Aku tanya la kenapa?
Pastu dia tunjuk sesuatu.
Dia nganga kan mulut dia luas-luas.

Rupanya gigi dia yang dah longgar tu mula berdarah!

Aku dah cuak!
Terus aku suruh En Zul cabut gigi tu sebelum lagi banyak darah yang keluar.

Oh, anak Mummy..
Dah besar rupanya kamu.
Patut la semalam Aleeya cakap dia bukan budak kecik..
Heheehe...






Gigi pertama Aleeya yang patah.





Comel tak Aleeya yang rongak ni?
Hehehee...





Haaaaaa.... Cak!
Aleeya nak sambung makan nugget.
Dah patah gigi pun masih berselera nak makan.
Nasib baik masa makan tadi tak tertelan gigi tu.







Dan sekarang, Aleeya dah kekenyangannnnnn....
Blurrrppp.. Alhamdulillah... =)








No comments :