It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 29, 2011

Jom kita list barang-barang keperluan sekolah anak.

Aku : Dah cuti sekolah. Kena prepare barang-barang sekolah anak.


En Zul : Ok, Yati list kan dulu mana yang penting. Barang tahun ni mana-mana yang elok lagi macam kasut ke, baju ke, stationery ke, untuk tahun depan beli sikit je dulu.




Lepas 15 minit aku sms senarai barang ...........


- Baju sekolah
- Kasut sekolah
- stoking
- tudung
- anak tudung
- seluar trek
- t shirt sukan
- buku rampaian sekolah
- alat tulis
- alat mekap
- baju kurung
- t shirt
- jeans
- heels
- tudung ariani
- handbag



Aku : Bila nak pergi beli barang-barang tu?


En Zul : Cuti nanti kita pergi beli. Tapi 7 items yang terakhir tu bayar sendiri yerrrrr.....




Cissss..
Dia perasan rupanya!
Kantoi.

Selalunya aku bagi list barang dapur, tak pulak dia perasan.
Kalau aku suruh dia membeli, ada je barang yang dia missed walaupun list ada depan mata.

Kalau bagi 10 senarai, kompem 2 akan tertinggal.
Suruh beli beras dan tepung beras, kompem tepung beras tertinggal.
Suruh beli serbuk kari dan daun kari, kompem daun kari tertinggal.
Suruh beli ayam dan telur ayam, kompem telur ayam tertinggal.

Nasib baik 'telur' kau tak pernah tertinggal mana-mana bang...

So, memandangkan dia dah sedar pasal list tu, aku kena perah otak cari idea baru.

Semoga idea datang mencurah-curah.
Kalau tak, tak merasa la nak pakai handbag baru free bulan ni!

No comments :