It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 13, 2011

Eh?


Semalam aku bawa anak-anak ke taman kat Tasik Sri Permaisuri.
Seperti biasa, jumlah peluh dan pembakaran lemak selepas mereka bermain, amat ciputttttt je berbanding jumlah wang yang dikeluarkan untuk membeli jajan diorang.
Serius tak berbaloi datang bermain kat sini.
Kalori tak terbakar, tapi lemak makin bertambah!

Selalunya aku bawa diorang ke taman ni :




Playground ni siap ada jambatan gantung sepanjang 20m kot... Or maybe more than that.



Another side of playground. Ada side yang lagi satu, tapi jauh.. Malas aku nak berjalan.
Hehehehe..







Tapi semalam sebelum aku gerak ke tasik, aku singgah di taman kawasan rumah aku :





Playground tak besar, sekali aku naik je kompem roboh.







Sekali Aleeya komplen.....







"Mummy, tak nak la main kat sini. Mummy ingat adik ni BUDAK KECIK ke?"





Dah tu?
Kau bukan budak kecik ke, Aleeya?
Terdiam aku untuk seketika.....

Kalau kau bukan budak kecik, sudah!
Tak payah pergi playground.
Itu tempat untuk budak-budak kecik je.

Jom balik, sampai rumah kau tolong Mummy masak.
Setel.

No comments :