It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 4, 2011

Thistle, PD

Ok, malas nak taip panjang-panjang.
Baru sampai dari Thistle.
Serius penat tahap nak pengsan.
Kalau lappy ni boleh turn off dengan sendiri secara proper, dah sah-sah aku biar dia upload pic banyak-banyak dan biar dia turn off sendiri.

Aku pulak?
Berdengkur!

Yessss... Bestnya tidur..
Rasa tak cukup tidur kat sana.
Mana nak join aktiviti lagi, nak main kat pool dengan anak-anak lagi, nak uruskan anak lagi.
Tu belum bapaknya pulak merengek mintak bukan-bukan.

Opss.. Bukan nak cerita pasal En Zul.
Ok-ok.. Move to cerita asal.
Hehehee...


















































































































































































Ok, tiada caption bagi setiap gambar.
Lain kali aku update entri ni dengan cerita nya sekali.
But now, serius aku tak boleh nak blah dah!
Aku dah mengantuk.
Tapi yang sebenarnya, aku jeles tengok En Zul duk membongkang tepi aku.
Aku mana boleh tengok dia tidur.

Ok, tidur dulu.
Bye!

Oppss.. Lupa...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!

No comments :