It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

Cenderahati Untuk Retreat & Dinner 2011





Haaa...
Ni adalah ruangan untuk meluahkan rasa gembira-bersyukur-teruja!
Bukan pre-retreat ye.
Yang ala-ala macam pre-wed, event belum berlangsung, tapi dah sibuk nak bergambar!
Macam gampang!
Hahahaha..

Ok, let's check it out~




Semuanya bernilai RM250.00++



Ogawa Eye Massager.
Kaler pink yang sangat feminin!
Gila best 'siput' ni. Just guna 1 biji bateri AA je.
Pastu kau tenyeh la kat keliling biji mata kau sampai lebam!
Eh, benda ni untuk hilangkan lebam & sembab mata, bukan nak tambah lagi kelebamannya!
Bongokssss!!



Cap.
Cengkerang kura-kura ni aku nak bagi En Zul.
Kalau aku yang pakai, macam pelik je jadinya.
Tapi aku ni pakai apa pun nampak pelik.
Hahaha...



Shoe bag.
Bag ni masa aku sekolah dulu sangat glamer untuk student yang main sport.
Dalam bag ni selalu diorang isi botol air, bag duit, kunci, towel.
Stoking hapak pun banyak!
Brand pulak ada yang Adidas, Puma, Nike.
Harga kalau tak silap aku dalam RM29.90 dan ke atas.
Kalau pandai cari & nego, mungkin boleh dapat murah.



Haaa... Ni toiletries bag.
Sangat praktikal untuk staff kat ofis aku ni guna.
Kan diorang selalu outstation, sesuai sangat untuk diorang bawa.
Kecil dan padat!
tapi aku suka 'panjang dan besar'. Eh?



Tshirt untuk program retreat.
kaler purple hitam.
Untuk Retreat Dinner, tema kaler purple putih.
Eh, kan dah lari temanya?
Lantak! Aku dah suka kaler ni, sukati la nak pilih yang mana kan? :p



Note book, 8G pendrive, cutlery set dan name tag.
It's nice, isn't it?
=)



Leather bag pack.
Pun sesuai untuk staff Cohort yang outstation.
Tak payah nak susah-susah beli bag.



Ha, yang ni paling best untuk En Zul.
Bab-bab barang hardware ni memang dia suka.
Lebih-lebih lagi yang cool macam benda ni.
Multipurpose Torchlight!
Atas : Torchlight
Bawah : Set allen key <-- ye ke nama benda ni?
Belasah je la!






Aku tengok ramai staff yang dah sebuk pakai barang-barang ni kat ofis.
Dapat je dari AJK, terus semua membinasakan barang-barang ni.

Dapat bag, terus pakai & bawak ke hulu ke hilir!
Dapat eye massager, terus tenyeh kat mata, kepala, pipi, hatta sampai ke tumit kaki!
Dapat name tag, terus pin ke baju!
Dapat pendrive, terus save gambar cenderahati ke dalamnya!

Hish-hish....
Jakun betul manusia ni!
Gila batak macam tak pernah jumpa barang-barang tu semua!
Tapi itu bukan staff..

Yang sebenarnya aku! Kahhhhhh...



*taip entri sambil tenyeh eye massager ke lidah*

No comments :