It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 4, 2011

Menyampah Gileeeeee...!!!!!

Kejadian semalam.....




En Zul : Sayang... (bersayang-sayang ni mesti ada apa-apa kan?)


Aku : Hmmmm....


En Zul : Esok iron baju abang elok-elok nah.... (amboiiii..!!! sentap mak okkkk...)


Aku : kenapa? selama ni Yati iron tak elok ke?


En Zul : Bukan la.. cuma esok abang kena bawak Prof Datuk ARAJ gi Putrajaya. Dia yang request abang tau... Hm, kenalah smart-smart sikit...


Aku : Mana abang tau dia request abang?


En Zul : Ye laaa.. Kat borang tu dia siap buat kurungan (saya nak Zulfakha yang bawa) <---- boleeehhhhhh??


Aku : jangan nak kelentong la bangggg... Takkan dia yang isi borang tu. Mesti Narimah yang isi. Pastu takkan dia nak wat ayat sengal macam tu kan????


En Zul : betul.......... Abang kan dah jadi kawan baik dia. Macam yang Yati selalu sebut tu.. Ape? BBF? BFF ke hape???


Aku : Eleeehhhhhhh.... sudah laaaaaa..... Geli tekak ni!

No comments :