It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 9, 2011

Censored!

Di petang yang suram.....



Mamat tak hensem : Yati, ada stapler tak? Pinjam jap.


Aku : Ada. Nak yang kecik ke, yang besar? (soalan ini merujuk kepada berapa banyak bilangan dan ketebalan kertas yang dia nak staple kan)


Ni aku punya, tapi hak milik kerajaan Malaysia.
Boleh gitu?

Mamat tak hensem : Yang kecik cukup leeee. Wah.. Ko ni suka yang 'besarrrrr' je. (Eh? Apasal nada ayat dia semacam jeee? Aku faham maksud kau tu. Awas kau!)


Aku : Well, aku dah biasa guna yang 'besar'. Sedap sikit guna yang besar-besar ni. Tapi kau, aku tak tau la kan? Mana tau kau suka guna yang kecik.


Mamat tak hensem : Errr.. Errrr.... (Hah, sentap kau kan? Apa kau ingat aku tak celupar di bulan puasa ni?)


Mamat tak hensem : Hahaha... Aku tak guna yang kecik la...




Sambil dia senyum-senyum, terus blah lepas dapat stapler aku.



Aku pelik la orang lelaki ni. ITU JE KE ASET KORANG?




SEDEHHHH!!!


Asal pendek je, konon-konon tak bagus. Kalau panjanggggggg, kompem mencungap siapa yang dapat!

Sial kan?

Aku rasa jadi perempuan ni lagi best kot. Ye la, sekalipun muka kau tu macam jalan tar tak siap turap, tapi tetek kau mantap macam Pamela Anderson, sah-sah la saham kau naik di mata lelaki.

Kalau muka kau tak cantik, tetek kau pulak leper... TAPI... pepek kau kental, mantap dan tegang... Pastu bontot kau tegang sambil menonggek mencanak tegak keatas, sumpah jantan tu tak cari lain!

Tapi kalau muka kau gojes, body kau 36-24-36, tetek kau tegang, pepek kau ketat, bontot kau tonggek mencanak... Aku rasa kau la perempuan paling seksi kat dunia ni. Macam aku! Kahhhhhhhhhhh..!!!!!

Maknanya kat sini, perempuan ni tak bergantung pada satu aset je. Semua bahagian di badan wanita adalah aset. Tak kira kening terbentuk ke, mata polos ke, bibir  mungil je, jari yang runcing ke.. Semua aset! Walaupun cuma gigi. Sekalipun ada part-part yang tak seberapa indah, tapi kalau dijaga dengan rapi........ Haaaa, memang tak lepas kalau dapat kat lelaki!

Sebab tu ada perempuan yang sanggup ubah kejadian Tuhan, semata-mata nak kelihatan cantik dan memuaskan permintaan kaum lelaki.

Itu belum cerita pasal cucuk botox, pasang susuk, suntik Vitamin C dan kolegen bagai.

Err.. Aku pernah suntik Vit C dan kolegen. Sekadar untuk merawat kulit muka. (Ok, tutup cerita)


Jadi, kalau perempuan boleh menjaga seluruh anggota badannya semata-mata untuk mengisytiharkan ia sebagai ASET, kenapa lelaki masih nak bergantung kepada 'benda' itu semata-mata?

So, all men out there!!!!!!

Mulai sekarang sila perindahkan lagi tubuh badan anda semua! Pastikan jangan ada pun yang terkehel sana-sini! Sedih tau takk??

Mana-mana yang terkehel tu meh sini aku staple kan!

Bak kata pepatah.....

Harapkan batang kote, batang hidung kau pun sama hancurnya...!!!!!

No comments :