It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 14, 2011

Kalau depan mata kompem aku dah ngapppppp!

Hari ni En Zul buka puasa dengan bos dia kat Hotel Nikko bersama anak-anak Johor.

Siapa anak-anak Johor?
Kali ni bukan anak-anak yatim macam tahun lepas.
Kali ni anak-anak Johor yang dimaksudkan adalah ARTIS!

Wah, seronok la En Zul nak menjeleskan aku. Motif?

Sebab Jep Sepah ada sekali!
Waaaa... Jelesnya aku!!!!!!!!!!!!


Handsome nya kamuuuuuu...!!!
I lap u la lalink!



Aku ni beriya-iya suruh En Zul ambil gambar Jep. Siap suruh snap pic Jep dari kepala hingga perut. Dengan erti kata lain, ZOOM MUKA JEP! AKU NAK BUAT WALLPAPER HENPON AKU!!!

Aku sampai suruh pas handphone En Zul ke Jep, semata-mata aku nak bercakap dengan Jep Sepah. Aku siap bagi ayat kat En Zul supaya dia berani nak jumpa dan bercakap dengan Jep. Gila aku admire mamat ni la weiiii! (haishh.. Kenapa la aku kawin awal sangat?)

En Zul ni pun satu hal jugak! Aku suruh ambil gambar dengan jarak dekat, tapi dia ambil gambar macam padang jarak padang tekukur. Jauh bebenor! Eee.. Geram aku! Dah la tak bawa aku sekali. Pastu ambil gambar macam haram jadah!

Paling tak tahan bila dia send MMS gambar ni. Siap berpeluk bagai! Saja nak bakar hati aku!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Baju Putih : Jep
Baju Putih : En Zul
Yang mana satu laki aku?
*berangan nak berlakikan si Jep*



Sibuk betul hantar gambar Mawi.
Aku nak gambar Jep la..
 JEP!
Faham?


*aku pernah berangan nak kawin dengan orang Johor, tapi dapat orang Kedah. Hmm..

No comments :