It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 7, 2012

Kehilangan - Firman



Kehilangan by Firman


Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkan mu meninggalkan ku

Ku merasa telah kehilangan
Cintamu yang telah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkan ku pada dirimu
Gelora mengingatkan ku
Bahwa cintamu telah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan ku sia-siakan kamu lagi






Hari itu...
Ada 'seseorang' bagi aku lagu.
Maaf, aku tak ingat apa tajuk lagu, mahupun penyanyinya.

Hari itu...
Aku terdengar Ain Hazrin mainkan lagu itu berulang-ulang kali di dalam bilik server.
Lalu aku tanyakan pada dia siapa yang nyanyi dan apakah tajuk lagunya.

Semalam...
Baru aku teringat tentang lagu itu.
Aku confirmkan semula dengan Ain Hazrin.

Maka, hari ini...
Baru aku faham maksud lagu itu....
Buat aku menangis mendengarkan melodi dan bait-baik liriknya.




**Terasa macam nak pergi karaoke lagu ni berulang-ulang kali.. Huhuhuuu...!!



No comments :