It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 22, 2012

Hanya 3 orang.. Itu pun dah buat aku sasau.

Sebenarnya malu nak update.
Tapi tetibe hati kecik cakap, "alaaa.. update la... update laaa... Esok lusa boleh kenang balik semua tu..."
Pastu hati besar cakap, "Tak payah! Mengarut je semua tu!"

Huhuhu... Serba salah mak~
Tapi mak gagahkan jua jari-jari ni untuk update entri yang merapu ni.

Tapi kan...
Kalau bab-bab merapu bukan ke aku master?
Siap double triple merapu lagi.
Muahahahahaaa!!

Sejak akhir-akhir ni aku asyik mimpi pasal artis.
Artis lelaki ye. Artis perempuan haram masuk dalam mimpi aku.
Lebih-lebih lagi artis suam-suam susu budak.
Jangan harap nak masuk mimpi aku.

Terbaru, aku mimpi artis Hollywood.
Whoaaaaaaaaaa!!
Demand betul mimpi aku. Kalau mimpi artis Bollywood kompem aku terjaga! Hahaa..

Aku mimpikan mamat ni :






Wahhhhhhhhh... Hensem nya!!!!!!!



Nama dia Alex O'Loughlin (Hawaii Five O)
Asal dari Australia (sama la dengan iolss.. iolss kan lahir kat Australia jugak :p)
Berumur 35 tahun (iolss minat dengan lelaki berumur... auwww!!)
Status : DUDA! (Wahhh.. Ciri-ciri idaman mak Jemah!!!)


Masa dalam mimpi tu, dia baru lepas diurut oleh gadis kat Hawaii tu..
Lepas tu dia datang kat aku, sambil meluahkan rasa cinta..
Ohemjiiiiiii!!! Romantisnya diaaaaaa...!

*muntahhhh*


Bagi aku dia memang mempunyai ciri-ciri lelaki idaman.
Hensem, badan pun sedap-sedap mata memandang, apatah lagi kalau dapat peluk.
Hahahaha...
(apsal la entri ni macam harammmm?? banyak unsur-unsur yang tidak boleh di baca oleh kanak-kanak)










Walaupun muka dimake up macam vampire, still hensem....
Kalau gini la muka vampire, aku sanggup kena gigit kat leher....
Hahaha...




Six pack
Kau hado?

(body yang ni masih belum terserlah six pack nya. Tapi mampu untuk membuatkan aku gila bayang~)





Ok, itu setel.
Now nak pergi ke artis seterusnya.
Drum rollingggggggg~


Dum.... Dum.... Dummmmmmmmm























Ada kenal?
Kalau tak kenal, boleh pergi jumpa Zed Zaidi. Dia boleh tolong kenalkan.





Masa tu pun aku mimpi ala-ala Ombak Rindu.
Konon-kononnya Hariz berkahwin dengan aku yang teraniaya ni..
Siap tinggal dalam rumah besar.
Dan abang Hariz ni sungguh sopan santun bicaranya, membuatkan aku jatuh hati padanya.
Muahahahahaa......

Lepas je bangun tidur, muka Diana Halik benda pertama yang aku terbayang kan!
Hahahaa.... 


Apsal la mimpi mengarut macam tu?
Nak kata suka sangat tengok Ombak Rindu?
Movie romantis tu la yang paling hampeh pernah aku tengok!
Lagi mau mimpi pelakon dia pulak.
Tak pe laaa.. Asalkan hensem~~








Walaupun dah tua, iolss tetappppppp berkenan dekat mamat ni... 
Auwwww~~~






Ok-ok..
Last!
Artis ni last aku nak cite. Aku sendiri tak paham macamana boleh termimpi kan dia?

Nak kata minat?? TAKKKK!!
Nak kata hensem?? Hensem lagi En Zul aku tu haaa...



Sape erk??
Ok, jom tengok siapa artis yang berjaya mengganggu sleeping beauty aku!!













Haaaaa??? Kenal??
Ini bukan iklan alat memancungkan hidung ye.
Ini adalah alat untuk menghilangkan dengkuran sewaktu tidur.



Hahahaaaaa..
Apasal la aku boleh termimpikan si Zizan ni?
Gila ke hape???


Eeeeeee.... Mak Jemah tak minat dia tauuuuu...
Mak Jemah minat lelaki yang perkasa.
Yang mantap-mantap...
Yang ganas-ganasssssss!





Macam pakwe Mak Jemah ni :







Abang Mail Lambong.
Auuwwwww!






Iyarkkkkkkk!
Muntah aku!



Sumpah aku tak minat dia ni.
Ntah macamana la dia boleh masuk dalam mimpi aku?
Sesungguh mimpi ini mainan syaitonirajimmmmmmm....


Eh, time mimpi muka Zizan, masa tu la mainan setan?
Tapi kalau mimpi muka Alez O'loughlin ke, muka Aaron Aziz ke...
Tak de punya fatwa pasal mimpi itu mainan syaitoooonnnn???

Bengong!







Kalau macam ni muka vampire tu, tak rela Mak Jemah nak sedekah leher Mak Jemah kat dia....
Huhuhu...





Malam ni nak mimpikan Alex O'Loughlin lagiiiii..
Oh, sayangggg.. Kemari la dikauuuu~~




No comments :