It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 29, 2012

Berpijak di bumi yang nyata

Tadi baru balik dari lunch.
Kebetulan tadi ada power trip kat pc aku.
So sampai ofis tengok pc dah boleh on.
Then aku turn on pc dan melawat page-page wajib aku.

Tengah sedap-sedap baca gosip kat blog abg Nara tu, sekali PRAKKKK!












Roller kerusi aku patah!!!!!!



Uwaaaaa... Gemuk sangat ke aku ni??
Betul ke dah gemuk SANGAT-SANGAT?
Tengok kat cermin ajaib, nampak badan aku macam slimmm je.
(oh, itu cermin yang menampakkan objek jadi kurus. Bukan yang menampakkan objek menjadi lebarrrr)
Sebelum ni kerusi ni memang dah menunjukkan tanda-tanda lanjut usianya.
Tapi aku biarkan je.

Dengan berbesar hati tiap-tiap hari aku melantak macam orang bela saka.
Sekaliiiiiiiiiii bila dah jadi macam ni, terpaksa on balik program diet aku.
Huhuhu....




Lepas ni mak gajah terpaksa la cari kerusi kayu jati.



No comments :