It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 26, 2011

Hati saya bukan sahaja KECIL, tetapi dah hancur lumat.....

.......sambungan entry sebelum ni. Konon-konon nak hapdet lepas Maghrib. Eh, bukan ke sekarang dah lepas Isyak?











Lantak!




Saya mula tersentap dengan kata-katanya.





Semakin banyak status yang dia hapdet, semakin sesak nafas saya.




Mata saya sudah bergenang........




Jiwa saya sudah bergelora............




Fikiran saya mulai kusut................




Mata saya..........




Ya! Mata saya!




Mata saya mulai kabur...................




Ya Allah, dugaan apakah ini? Dia insan yang saya sayang...................




Dia insan yang setia menemani ku di kala suka dan duka............




Walaupun hatinya bersedih, namun kasih dan setianya tetap padaku..............




Ya, jiwa ku semakin meronta!




Perasaanku makin tersiksa!





Sedang aku cuba menahan air mata ku jatuh menitik...............................





Tiba-tiba......................................





Kring..... Kring........ (maaf, aku tak reti nak buat sound effect bunyi ringtong hp aku)





En Zul : Yati kat mana?


Aku : Ofis.


En Zul : Dah solat?


Aku : Dah.


En Zul : Ok, jom gi shopping. Abang tunggu kat bawah. Turun sekarang ye.



Yessssss!!!!!!!!




Tak jadi nak nangis-nangis. Tak jadi nak sebak-sebak, konon-konon sampai sesak nafas dan kabur pandangan mata segala bagai......


Serius aku membuang masa nak emo tak tentu pasal. Baik aku perg shopping.
Shopping kan terapi jiwa :)

No comments :