It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 26, 2011

Vlogging Part 2

Haaa.... Dulu aku ada kutuk-kutuk vlogger-vlogger yang suka merapu dengan cara tersendiri. Aku siap taruk link video diorang kat dalam entri Vlogging ni. Ada yang kelakar, ada jugak yang merapu.

Tadi aku tengah edit blog, sambil-sambil makan cheese cake yang tak seberapa nak sedap tu, tetiba aku terbuka satu folder dalam disc (C) aku. Sekali kat dalam folder tu ada sesuatu yang aku nak share.


Hihihi.. Anak-anak aku dah pandai vlogging, beb!



Video ni diorang record masa aku bujang lagi. Masa tu aku belum kahwin dengan En Zul, tapi aku selalu bawak balik anak-anak ke rumah sewa aku. Masa tu la diorang duk godek-godek lappy aku. Ntah macamana masa tu diorang nak main webcam, so aku pun layan kan aje. Masa tu rambut aku pendek. Ada yang dirakam secara tak sengaja. Hekhekkk...

Jom layan vlogging dari Ika dan Aleeya!






Haaa..
Comel tak? Comel tak???
Masa ni Ika darjah 1, si Aleeya pulak tadika. Comel je badan si Aleeya. Gebu-gebu padat gitu... Tapi sekarang.... Badan dia dah macam ahli gusti WWF ha! Peha aku pun kalah kalau nak dibandingkan dengan peha Aleeya.

Ok, aku tipu.


Nak tengok lagi aksi manja Ika dan Aleeya?
Jom layan vlog ni :















So, ada sesape nak komen tentang kecomelan anak-anak aku?
Nak komen kecomelan aku pun bolehhhhh..
Hikhikhikkk..

Tak kelakar.



Love,

No comments :