It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 5, 2011

Peritnya makin sakit, tapi SHOPPING, MOVIE & MAKAN-MAKAN itu la penawarnya!

Tengahari tadi aku ada discussion dengan group JUS untuk bincangkan assignment Keusahawanan.
Biasa la kan, bila due date dah semakin tiba, mula la menggelupur masing-masing nak cari bahan.

Kitorang janji nak jumpa kat Old Town Bangsar South.
Kat situ je yang senang untuk semua orang datang.
Nak kumpul kat Pusat Wilayah, tapi macam tak ada aura study pulak.
Dah bosan lepak kat Pusat Wilayah, so aku cari port lain yang seronok untuk cuci mata.

Kat Old Town kitorang lepak dari pukul 11am sampai 3pm.
Sebab niat nak buat discusion, maka aku order makanan ringan je la.
Kang kalau aku order heavy meal, kompem tak jadi discuss.
Ye la mulut asyik mengunyahhhhh je!




Aku ambil set toast ni. Set DOUBLE tau.
Sebab niat nak kongsi dengan kawan-kawan.
Niat dah ok dah, tapi last-last aku sorang je yang ngapppp!
Takpe, Yati... Roti ni not a heavy meal..
Tapi kalori dia.... Sendiri mau ingat haaaa!



Untuk beverage pulak aku rembat Ice Lemon Tea.
Perghhh.. Sungguh segarrrrr~
Tak caya? Siap dengan Lemon fresh dan daun limau sekali. Kalau boleh dengan pokok-pokok lemon diorang nak letak.
(Refer pic)
Nampak tak? Nampak tak?
Hehehe... Nampak benar penipunya!
Itu pic sumbangan ehsan dari Mr Google.



Yang ni Nadia punya order.
Tapi aku jugakkkk yang mengunyah.
Tenkiuuuu my dearrrr~
Blurppp.. Kenyang.




Pagi tadi aku terkena air panas.
Mulanya ingat tak teruk.
Bila balik lepas discussion, aku dan Nadia nak pergi jalan-jalan sekitar Leisure Mall.
So singgah rumah aku jap untuk solat.
Masa tu tengok lecur tu dah mula jadi teruk.

Mula la aku nak raih simpati En Zul yang tengah tengok tv kat depan..
Ah, raih simpati tu kan memang modal aku dari zaman bujang lagi.
Sama ada menjadi atau tak je ending nya.

Lepas solat aku terus selak seluar aku.
Zasssssss~!!!!!




Abanggggggg~~~
Tengok la lecur ni. Dah makin teruk hitam nya. Macamana ni?
Sakitnyaaaaa.... Sakitnyaaaaa... Sakitnyaaaaa!!!!!!!
Wahhhh.. Aku ni dah feeling-feeling macam Sangeetha pulak (watak Adlin dlm MLM laaa)
En Zul? Hmmm... Dia wat derk jeeee...
Sampai hatiiiiiiiiiii!
Then dia bagi duit, dia suruh aku beli tiket wayang untuk malam ni.
Yessssssssss!




Lepas tu aku terus keluar dan menuju ke Leisure Mall.
Dah la parking demmm!
Gila haram jadah susah nak cari.
Pas dapat parking aku terus ke kaunter tiket.
En Zul cakap nak tengok cerita 'Mari Makan Kucing Kuning Itu'.
Ada ke? Aku pun pergi la tengok kat kaunter tu.
Rupa-rupanya Puss In Boots.
Bengong betul la En Zul ni. Saja je nak menyakat aku!

So, aku rembat tiket Puss In Boots jam 8pm.
Duit yang En Zul bagi tu ada lagi baki nya.




Macam ni la muka aku nak raih simpati En Zul.
Sejibik! Memang sejibikkkkkk!
Bezanya aku putih, Puss ni kuning..
Hahaahhahaa... Perasaan!


Lepas beli tiket aku cari barang yang aku dah lamaaaa dah aim!
Haaaa, nanti aku update.
Bukan seminggu dua, tapi biar la sebulan dua baru aku update.
Masa tu baru syok jari aku nak menaip..
Hehehee...

Dah puas shopping, aku hantar Nadia ke stesen LRT.
Hujan lebat! So drive slow-slow je la..
(Kalau tak hujan pun memang aku drive slow!)

Sampai rumah pukul 7pm.
Bersiap ala kadar, pukul 7.45pm kitorang gerak ke Leisure Mall balik.
Movie start jam 8pm.
Lepas habis movie, sambung shopping balik.
Duit yang En Zul bagi rabak, tak cukup dengan tu aku korek purse aku pulak.
En Zul buat tak paham je sepanjang aku shopping tu.
Takut aku mintak duit lagi la tu.
Cheh!

Pas shopping En Zul belanja makan pulak.
Haaa.. Dah lama nak makan sate.
Jom pekena sate!
Makan sate area Bandar Tun Razak je.

Tapi bukan sate je, mee kari pun aku masukkan dalam list order aku.
Hekhekhekkk..
Makin menggajah la aku nampaknyaaaa!





Ni pic mee kari ehsan dari Old Town.
Mee kari yang aku makan tu tak sempat nak snap pic.
Lapar sangat dah!



Ni pun cari dalam tenet.
Serius lupa nak snap pic.
Order 15 cucuk. Cukup la untuk 2 orang makan.



So lepas ni aku tak boleh nak raih simpati lagi dengan En Zul guna idea kulit melecur dah.
Sebab dia dah belanja tengok wayang, belanja shopping, belanja makan sate dan mee kari.
Idea tu dah lapuk.

Maknanya serius aku kena cari idea baru pulak.
Tapi kalau nak lecurkan kulit kat part lain pulak, mintak mahappp ye!
Tak sanggup makkkkk!
Huhuhu..

No comments :