It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 6, 2011

Desprate kot?

Aku terlihat status seorang teman.
Bukan teman yang aku kenal pun.
Actually BF dia ex-student aku.
Then bila dia tengok BF dia add aku as his friend, dia pun mula la tak senang duduk.
Tup-tup terus add aku as her friend pulak.

Ok, fine.

Tadi aku terbaca status minah ni :


Sape suka kawan dengan saya, sila LIKE status ni...
Sape sayang saya, sila KOMEN status ni.....


Sape yang tak suka saya, sila berambus dari FB saya ni....


p/s terpulang nak yang mana!



So aku pun berambus dari FB dia....
Hahahaa...

Yes, aku remove dia!
Apa yang kau merepek status macam tu, siallllll??
Dah nazak sangat kau ni aku rasa.
Sampai macam tu sekali kau nak tarik perhatian kawan-kawan untuk LIKE status kau.
Siap suruh berambus dari FB kau.

Alahai.. Kau jangan nak feeling-feeling diva la dik non..
Macam la ada ramai yang suka kau.
Aku tengok cuma 2 orang je yang LIKE status kau tu.
Boifren kau dan kau je yang LIKE sendiri!
Sedih.

Pastu ada yang komen status dia.
(Oh, ada yang sayang rupanya....)
Baguslah.

Bila aku baca ...


Kawan : Kalau I komen, apa yang I dapat?


Dia : U dapat I....



Uweekkk!
Muntah mak~~~

Ada jugak beberapa kali aku nampak status lain ala-ala status budak ni.
Tapi tak la sampai suruh orang lain berambus dari FB dia.

Dik, kalau orang tak suka jangan di halau..
Kan buruk perangai macam tu....
Biar je la orang yang tak suka kita tu kat FB kita.
Mana la tahu esok lusa dia tiba-tiba jadi suka kat kita.

Mana la tahu kan?

Elok-elok kawan FB kau ada 500 lebih, terus jadi sekerat je.
Yang lain semua dah berambus dari FB kau.
Hishhh... Hishhh.. Hishhhhh.....



By the way, aku tengok dia dah relationship dengan orang lain.
Tapi bukan dengan ex-student aku tu.
Oh, mungkin ex-student aku tu pun dah berambus dari FB dia.
Hahaha...

No comments :