It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 6, 2012

Viva Home @ Cheras

Tadi jalan-jalan kat Viva Home @ Cheras dengan Saly dan Maya. Saja survey langsir kat sana. Sambil-sambil tu boleh aku survey barang-barang untuk rumah baru nanti. Boleh jugak nak budget duit belanja beli barang-barang tu.

Dalam banyak-banyak barang, peralatan dapur dan hiasan jugak yang aku berkenan. Macam-macam design. Boleh cari untuk konsep moden kontemporari, konsep bali dan lain-lain. Lampu hiasan pun cantik-cantik. Memang lain dari yang lain lampu-lampu tu. Senang cite, just sediakan duit je. Anytime barang tu akan dihantar ke rumah.

Tapi kan..... Dalam pada semua barang-barang tu, aku dah lamaaaaaaa sangat berkenan kat satu benda ni. Memang dah lama mintak kat En Zul, cuma tak termakbul lagi hasrat tu. Rasa nak ajak En Zul datang sini, boleh aku 'ehem-ehem' bagi hints kat dia pasal barang ni. Mana la tahu dia baik hati nak belikan. Untung sabut timbul, untung batu tenggelam. Tapi kalau untung aku? Sah-sah kompem tenggelam (walaupun ada untungnya).

So ini lah barang nya :

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Noritake
Ada macam-macam kaler dan design.



Design ni pun cantik



Sumpah aku rambang mata!


Lepas beli langsir, kitorang singgah makan kat Hot & Roll. Kalau kat Wangsa Walk kompem kena beratur panjang. Tapi kalau kat Jusco Cheras Selatan lagi hazabbbbb. Siap kena amik no giliran. Ntah apa-apa ntah. Tapi kat sini, aku boleh makan kat depan dapur dia dengan aman. Tiada orang pun yang datang mengganggu. Hehehehe...






This mamat jambu is making crispy pizza beef.


Ordered by Maya : Crispy Pizza Beef



Ordered by Saly : Chicken Floss



It's mine.
BBQ Chicken



Sedappppp...
Harga pun murah je. Yang ini cuma RM5.90




Beverages : Almond Oreo (kiri) & Premium Chocolate Shake (Kanan)
Sumpah Almond Oreo tak sedap! Rasa macam ubat demam untuk kanak-kanak.
Tak sedap pun habis jugak aku telan.



Pukul 3.40pm baru balik ofis. Dah lambat.
Ampun Bosssss....

2 comments :

Anonymous said...

ko slalu camtu...cam cendol kat OldTown ari tu pown abes gak..(x baik membazir...ingat duit bayar dtg bergolek?)hahahaha

Chempaka Merah said...

Aku kan penyayang orangnya.. mana boleh biar makanan or minuman tak habis.. hahaha...