It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 9, 2012

The Hug

Tadi aku tengah sidai baju.
En Zul pulak tengah tengok tv. Tetiba ada iklan cite Ombak Rindu.
Pastu En Zul terus melompat dari sofa, then datang kat aku.

En Zul : Mummy, sidai cepat sikit baju kat tangan tu.

Aku : Kenapa?

En Zul : Alaaa.. Cepat je la.


Lepas aku sidai baju yang kat tangan, terus En Zul tarik tangan aku.
Eh, dah kenapa orang tua ni? Lepas tengok iklan Ombak Rindu, tetiba je perangai dia jadi pelik.
Tu belum lagi tengok full movie.

Tiba-tiba....



Ni bukan je peluk, tapi siap main comolot lagi!
Hahaha..

Tak pasal-pasal En Zul peluk aku.
Sah... Memang sah orang tua ni ada buat salah dengan aku.

Dia curang ke?
Dia ada kekasih gelap ke?
Dia guna duit saving kitorang ke?
Dia ada tipu aku?

Eeeeeee... Tak senang hati aku!

Lepas dia peluk aku, dia gelak-gelak.
Hish, kenapa pulak nak gelak-gelak ni? Aku dah mula resah gelisah!

Pastu dia lepaskan pelukan tu, then dia cakap...



"Agaknya macam ni la Aaron Aziz dapat peluk Maya Karin sambil laga-laga tetek kan..? Bestnya..."



Boleh?
Apa motif cakap macam tu?
Macam dah tak ada modal lain bila tengok orang tu berpeluk free dalam filem tu.
Tu belum lagi tang part Maya kena rogol sampai sebut Alhamdulillah kat press.
Kalau En Zul tengok movie ni, kompem dia pun Alhamdulillah jugak dapat tengok Mak Limah berkemban!


Dapat laga tetek aku memang la best. Mantap, pejal, gebu dan montok. Tapi kalau tetek orang lain aku tak tahu la...
Mungkin leper je. Kah~

No comments :