It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 1, 2012

Kerja Gila

Aku tak tahu la apa dah jadi dengan kepala otak aku?
Mungkin ada fius yang dah rosak.
Tak pun medula oblongata aku dah mengecut.
Tu yang jadi sewel tak tentu arah tu.

Sekarang dah pukul 7.40am.
Aku langsung tak dapat nak tidur.
Tak pasal-pasal je aku buat kerja gila ni.








Amacam?
Aku boleh pergi jauh tak dalam seni suara?
Hahahaahahaha...
Kompem ramai yang akan jadi sawan babi bila dengar aku nyanyi.

Mula-mula aku record suara aku nyanyi.
Pastu aku mula feeling-feeling suara macam best je.
Terasa ala-ala diva Siti Nurhaliza pulak.
(Ni aku gurau tahap nak mati! )
Macam Siti? Sila amik cermin. Macam Adibah Noor mungkin ye.

Tapi sebab blog tak boleh nak upload voice recording (ke, aku yang tak reti?), so aku record suara yang aku nyanyi tu dalam webcam pulak.
Aku vlogging siot~~~
Jadi tercipta la video terlampau "Mak Jemah Tak Boleh Nak Tido Feeling-Feeling Mariah Carrey Di Subuh Buta"


Kau mampu?


Ok-ok, ni dia lagu asal.
Penyanyi Nadia Aqilah Bajuri, OST dalam drama Tari Tirana.
Agak-agak suara aku boleh lawan suara Nadia Aqilah ni tak?
*Tak sedar diri betul la aku ni!*










Vokal Bukan Sekadar Rupa....

No comments :