It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 11, 2012

Gemuk itu hanya dilihat pada jari

Sejak akhir-akhir ni aku susah betul nak menaip sms.
Huruf lain yang aku touch, tapi huruf lain yang keluar.

Arggghhh!
Stresssssssssss....

Jari jemari ku yang runcing telah menjadi gemukkkk!
(Jari je gemuk, tapi badan aku maintain kurus. Ok, sila muntah.)



Mak stressssss, nyah.. Tengok la jari mak yang debab-debab ni..
Huhuhu..


Serius aku benci nak taip sms.
Aku taip sms guna cara potrait ke, cara landscape ke, memang merapu huruf yang keluar.
Kadang-kadang nak taip message pendek pun makan masa lama semata-mata nak edit balik ayat yang merapu tu.
Eeee.. Rasa nak baling je hp tu ke dinding!



Eh, hp aku ke yang bersalah?

No comments :