It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 31, 2012

Hadiah di dalam Beg Wanita Belanda

Ini adalah entri yang serba-serbi ringkas.
Sekadar nak mengucapkan rasa syukur dan berterima kasih atas pemberian ini dari seorang teman.
Nasib baik ada blog ni. Boleh simpan kenangan pemberian ikhlas ini.

Terima kasih Kak Lina =)

Sebenarnya Kak Lina nak bagi hadiah kat Ika dan Aleeya.
Satu hari tu Ika tengah main game kat FB aku.
Tetiba Kak Lina masuk chat box aku.
Dia ingatkan aku yang tengah online.
So si Ika pun 'layan' la chat dengan Kak Lina ni.


Kak Lina : Kalau kakak dapat no periksa dari 1-10, aunty bagi hadiah. (Kak Lina ni maksudkan peperiksaan tahun 2012)

Ika : Kakak dapat no 3. (budak ni cerita keputusan pekse dia tahun 2011. MOTIF = NAK HADIAH!)

Kak Lina : Ok, nanti aunty belikan hadiah.

Ika : Adik dapat no 4. (Nak angkut semua suku sakat kau dalam perjanjian ni pulak? 'Masak' la aunty Lina nak belikan hadiah)

Kak Lina : Ok, nanti aunty belikan hadiah untuk adik sekali. Nak hadiah apa?

Ika : Gam (Tak payah mintak la, buat malu kat orang je)

Kak Lina : Takpe. Nanti aunty belikan colour.



Dan satu bag diterima.....


Dutch Lady Bag
Dalam Bahasa Melayu : Beg Wanita Belanda
Eh, ye ke?



Bukak bag nampak tupperware.
Siap ada cheese tart.
Sedap :)



Sekali aku nampak POLO!
Wahhhh.. Ni hadiah sape ni? Aku ke, budak-budak ni?
(Aku tak pernah dapat keputusan cemerlang pun..)



Purse.
Alhamdulillah, aku dapat purse baru.
Eh, mesti la untuk aku kan?
Takkan untuk bebudak tu kot?



Ni hadiah untuk Ika dan Aleeya.
Sorang dapat kaler pensel dan kaler magic.



Terima kasih Aunty Lina.




No comments :