It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

Serius menyampah gila aku!

Pagi tadi aku dan En Zul hantar anak ke rumah babysitter. Sampai ofis awal pulak tu. Dalam pukul 7.03am aku dah terpacak depan pintu ofis. Thank God sebab Dr Zul sampai awal. So aku boleh la masuk ofis awal.

Sampai je budak yang hantar newspaper tu, aku rembat la Utusan Malaysia. Tengok kat frontpage ada gambar Memey. Alaaa.. Perempuan gedik yang rosakkan rumahtangga Abby dan Norman tu. Serius aku benci perempuan macam tu.



Ni aku print screen dari Utusan Online. Aku malas nak scan paper Utusan yang besar gedabak tu. Mula-mula aku baca tajuk dia je, dah buat aku rasa nak muntah hijau! Persalinan kahwin je bernilai RM7.2j. Rafflesia siap taja baju bertakhtakan berlian la, intan la, zamrud la.. Semua tu bernilai RM500k. Sedangkan untuk Datuk Siti dapat RM400k je. (jeeeee? mulut kau jaga sikit Chempaka. Sekurang-kurangnya dia dapat gak sponsor walaupun RM400k. Kau ada?)


Pelik gila aku dengan diorang ni. Masa aku baca artikel ni, aku rasa diorang tu bodoh sangat. Apa la ada pada si Memey tu selain dari title "perampas" dan "penghancur rumahtangga orang"? Berlakon pun serbih-serbih je. Menang award? Haram tak de, kan? Huh, kalau kategori Perampas Tegar Suami Orang mungkin dia akan menang setiap tahun berturut-turut!

Memang berlagak gila bila baca semua statement diorang tu. Siap buka offer untuk orang design baju la, Datuk Jimmy Choo akan design kasut la. Siapa Memey tu? Artis glamer yang penuh berbakat ke?

Hish.. Pepagi lagi aku baca berita tu, satu ofis aku hanginkan! Hmm.. Tak apalah, mungkin rezeki dia. Tapi aku harap hubungan diorang kekal. Jangan berita je sensasi tapi lepas setahun kawin, terus nak bercerai-berai!


Eh, aku pulak lelebih ni kenapa? Emo pulak! Hahahahaa...

2 comments :

ciketon fazya said...

yang u emo ni nape?..haha

Chempaka Merah said...

ye la, i pun kawin duda gak kan? tak de sape pun sponsor i.. huhuhu..
*motif sebenar entry ini. sekian*