It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 9, 2011

CLEAN

Hari ni adalah Hari Lahir Paklang. Ayah aku la...
Cadangan aku & Leen adalah untuk pergi makan-makan kat Mak Jah Kuala Sepetang kat Wangsa Maju.
Nak makan mee udang yang berlambak udangnya!

Pukul 3pm aku & En Zul keluar pergi makan kat Sup Meletop Bandar Sri Permaisuri.
Janji dengan Leen pukul 4.
So, pukul 3 masih nak makan lagi?
Mintak mahap, ye!
Aku ni belum makan apa-apa lagi ni.
So, menu aku petang ni adalah Nasi Putih, Sup ayam & teh ais.
Menu En Zul adalah Bihun Sup Special (sesi mentekedarah kali ke 2!)

Pukul 3.30pm aku call Leen. Cadang nak beli kek kat Jusco.

Lepas 5 min, Leen call aku balik.

Leen : Oit, mak ngan abah tak mo ikut! Kite kansel la. Ko balik umah Gombak je la.


Aku : Laa.. Apesal pulak?


Leen : Diorang tak nak keluar.


Aku : Tak pe la. Aku balik Gombak minggu depan je la. Malam ni Zul keje. Tak bleh lama-lama. Lagi pun kalau nak balik Gombak, takut jalan tutup untuk perhimpunan BERSIH.

Nasib baik tak beli kek lagi. Baru je sampai depan Jusco, so kami patah balik.

Plan kami adalah untuk tengok wayang cerita Transformer.
Sampai kat Leisure Mall, parking penuh!
So kami menuju ke Jusco Cheras Selatan.

Sampai kat Tol Batu 9 Cheras, jalan bertentangan di tutup menjadi 1 lane!
Polis buat road block & check satu-satu kereta.
Bapak gila panjang kereta!
Sampaikan ada pemandu yang keluar dari kereta & berkampung tepi jalan!

En Zul : Allah.. Panjangnya kena block jalan. Tak pe, balik ni kita ikut jalan dalam.


Aku : Tahu ke jalan dalam?


En Zul : Tau!


Lega...

Balik dari tengok movie, kami ikut jalan dalam yang keluar kat depan Leisure Mall.
Alhamdulillah....

Masa otw kat Taman Midah, kami terserempak dengan banyak lori FRU.
Siap yang berdiri atas lori dan pegang senapang.
Gerun gak aku tengok!
Rasa macam nak berperang je Malaysia ni.
(teruk betul imaginasi aku, kan?)


Tengah spotcheck




Teruk betul snap pic ni!


2 comments :

ciketon fazya said...

bday sama tarikh ngan anak bff u chem...

Chempaka Merah said...

i know cik ton!
sebab dia beriya-iya nak sama besday dgn daddy i. so dengan penuh harapan dia nak i igt besday anak dia. haktuihh!! teruskan bermimpi.... hahahahaa...