It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 6, 2011

Baik Sungguh Anak-Anak Mummy ^_^

Tengok tajuk entry, rasa nak muntah!

Bak kata Kak Fazi, ‘tengok gambar ni, mesti nak u hapdet kat blog..’

Ha’ah!
Tak payah nak cerita panjang-panjang.
Upload gambar je.
So, senang semua orang nak faham entry ni.

Ye, mari ramai-ramai tengok perangai anak-anak aku yang ‘sungguhhhh baikk’!

Macamana la aku tak amukan puaka tengok perangai masing-masing?
Terlompat sana, terlompat sini!
Terjerit sana, terjerit sini!
Gaduh sana, gaduh sini!

Hadoiiii… kalau macam ni, Mail Lambong pun boleh pencen jadi samseng tau!

Ni beberapa gambar merepek anak-anak aku.
Silakan memuji!



Ni mood diorang tengah baik. Nak jugak menolong aku kat dapur 



Lukisan Ika di whiteboard ofis aku. Lukisan Aleeya dia padam. Alasannya lukisan Aleeya buruk. So lukisan ni cantik la sangat ek?



Ni perangai wajib kalau pergi shopping. Yang bapak pun melayan sangat!



Bab ni paling aku menyampah! Tiap-tiap kali nak kejut bangun pagi kompem berperang aku dengan si Ika ni. Liat bebenor nak bangun pagi. Ni dah kena kejut, seboleh-boleh dia nak tidur lagi!



Pukul 6 pagi. Wajib tengok kartun selepas mandi. Alasannya supaya tidak tertidur semula lepas mandi.


NAK TENGOK LAGI KEKECOHAN ZULAIKHA & ALEEYA??

klik sini




Sekian.  =)

No comments :