It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

AKTIVITI MEMBUANG MASA


Hari ni sungguh bosan di ofis. Kerja seperti biasa – BERTIMBUN!

Kesian En Zul. Hari ni dia demam. Baring je ruang tamu. Masa aku nak keluar rumah, berat je hati nak tinggalkan dia sorang-sorang (eh, sayang jugak aku kat mamat ni walaupun dia suka sakitkan hati aku). Pukul 11am En Zul pergi Klinik Warga. Dapat mc 1 hari. Dia budget dapat mc 2 hari. Ek eleeeeeh… Ada hati nak cuti lama-lama. Sakit betul kah kau ni bang?????

Kat ofis ni ada pulak orang buat construction. Hadoi…. Kau tak boleh ke buat bukan waktu kerja? Selepas pukul 5pm ke, weekend ke.. Ni tak, pukul 8am dah berdondang sayang dengar bunyi dari drill dia tu.
Time bosan macam ni, aku layan la mp3 kat computer aku ni. Tapi, nak dengar lagu ape yek??

Lagu Siti?
Dah selalu dengar…
Lagu rock kapak?
Hari ni jiwa tak terasa nak layan lagu macam ni…
Lagu nasyid?
Hish.. Mana ada lagu-lagu Islamik dalam pc aku ni.

Sedang menggodek-godek mouse, mata aku tertancap pada folder ni --->

tengok folder yang dah aku bulatkan dengan warna merah tu. boleh percaya????



Haaaa… kau! Hari ni aku layan lagu-lagu HINDUSTAN!!!


Bolecudiyannnnnn!
Kabhi kushi kabhi gam~


Hehehe….
Terasa macam Aisywarya  Rai pulak!
Sambil dengar lagu-lagu ni, kaki aku ni bukan main rancak lagi bergoyang!






Tetiba……………..
Dussshhhhh!!!!!!! (petir sabung menyabung~!!!)




Lagu Hum Ko Humise Chura Lo keluar!
Secara tidak semena, air mata aku berjujurannnnnnnnn……

Wahhhh.. Shahrukh Khan sedang men'SKODENG' lurah dendam Aisywarya Rai!!


Uwaaaaa…  Sedihnya lagu ni.


Hish, over la kau ni Chempaka!
Setakat nak bayangkan video clip lagu ni tak pe la. Kan best tengok Shahrukh Khan menyanyi dan menari dengan Aisywarya Rai . tapi yang kau tetiba menangis tu ape kessssssss???


MEROYAN KERRRRRRR???????

No comments :