It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

SIAPAKAH...???

mungkin ada yang tertanya-tanya, siapakah ------>>

* En Zul ??
* Ika ??
* Aleeya ??

haaaa... di sini aku nak bagitahu kat korang yang aku baru je berkahwin dengan duda anak dua.



apee????



takkan terkejut pulak? sedangkan Siti Nurhaliza kawin dengan Datuk K anak 4, tak de kesah punnnnnn...



eh, itu Siti... ape kena mengena dengan ko plak Chempaka???
wakakakakakaaaa...


ok, nama En Zul adalah ZULFAKHA SHAFIE. ni wajah yang sering mengganggu mimpi-mimpi tidur malam ku ---->>





En Zul adalah di sebelah kanan. yang kiri berbaju batik adalah ayahandanya. TOLONG JANGAN TERTUKAR PULAK!!!!





ok, sekarang giliran ika pula. namanya adalah Nur Natasha Zulaikha Binti Zulfakha. ni gambarnya ---->





Ika with her turtle



last but not least, Nur Aleeya Zaakirah binti Zulfakha. ni gambarnya ----->>





ala-ala princess. untuk persembahan akhir tahun (mak aihhhh.. gelapnya kamu.. xpe, mummy tetap syg aleeya)





haaaa.. mereka ni la yang menceriakan hidup aku sekarang. biar la ape pun orang nak cakap, aku x peduli. asalkan KEBAHAGIAAN ADALAH MILIK AKU!



MUMMY LOVES U ALL!!!! MUAAAHHHH!!!!

No comments :