It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 3, 2011

KAULAH SEGALANYA....

terasa tangan aku gatal-gatal plak. bukan sebab nak dapat @ keluar duit (bak kata-kata orang tua), bukan juga sebab tangan berinai (kalau dah pakai inai, macamana aku boleh update blog ni? ke, ada kuli batak yang tolong aku taipkan?? NEHIIIIIII....)


TANGAN AKU GATAL SEBAB NAK UPDATE BLOG WALAUPUN SEKARANG BANYAK KEJE YANG PERLU DISELESAIKAN UNTUK MAJLIS AKU!


eh, aku kan pengantin...
perlu ke nak buat semua keje?
masa orang lain yang kawin, aku tolong buat keje...
time aku nak kawin, apesal pulak aku kene buat keje jugak?????
wadehelllllll.......




jap lagi aku kene pakai inai. tapi inai belum blend. jap lagi laaaa... sekarang, kena update banyak-banyak sebab lepas ni dah tak boleh nak sentuh keyboard ni guna jari tangan mahupun jari kaki!






so, entry kali ni agak geli... (kalau tak nak baca pun aku tak kesah!)


bile tengok title entry.... KAULAH SEGALANYA....


yessssss.... entry kali ni aku tujukan khas buat suami tersayang...








eh, bakal suami tersayang.... EN ZUL


abg suka takkkkkkkk??
ekekekekee....




sebenarnya, sy nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kat abg sebab sudi menerima baik buruk diri saya ni (baiknya sikit je, tapi yang buruk banyak sangatttttt...)




walaupun saya tak cantik (tapi muka saya macam Tyra Banks, kan???), tapi abg tetap sayangkan saya... saya ni kuat merajuk, abg pulak kuat tak nak memujuk. tapi, ada saya kesah??? tak ape la abg.. abg tak nak pujuk pun saya tak kesah, asalkan abg bagi cukup duit shopping untuk saya, dah cukup memadai daripada pujukan abg itu...




hish, mata duitan rupenya ko i chempaka!




yesssss, i am!!






sebab tu la En Zul sayangkan saya... sebab saya jujur seadanya.. (poyooooo la kau minah!)




banyak sebab yang En Zul sayangkan saya. kan abg kan??? tapi malas plak nak nyatakan di sini. kalau saya cakap pun, korang nak percaya kerrrrr??? lebih-lebih lagi yang jenis bangsa pendengki kan?? (sape-sape yang terasa, sila la tinggalkan komen yang tidak membina! aku nak tengok bape ramai yang mengaku dirinya BANGSA PENDENGKI! hahahhaa..)


biarlah saya & En Zul je yang tahu kenapa saya sayang dia & dia sayangkan saya...


tak gitu, En Zul....????




well, saya sendiri tak penah membayangkan yang saya akan berkahwin dengan abg. tapi selepas saya jatuh hati dengan abg, saya mula la berangan nak kawin dengan abg (jujur gile ni!)










sedang aku syok-syok nak menaip, tetibe mak lang memanggil-manggil aku plak!






hisshhhhh.... kaco daun la!


tetibe teringan daun inai yang belum di blend lagi tu..
alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........








En Zul,
saya sangat sayangkan abg..
saya akan cuba untuk jadi isteri yang taat..
saya akan cuba untuk jadi ibu yang penyayang..
saya akan cuba untuk jadi sahabat yang setia & memahami..








(walaupun mulut aku puaka kan??? sekurang-kurangnya aku mengaku! tak macam sesetengah orang, perangai macam sial tapi heboh mengaku baik macam malaikat! hakktuiiihhhh~!!!!)














KAULAH SEGALANYA.... [ EN ZUL ]





No comments :