It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

~ A New User ~

dengan lafaz Bismillah....

pada saat 1.42am aku mula mencoret di blog aku sendri.. (selepas aku melihat semakin ramai org mempunyai blog tersendiri, tidak kira ape pun tujuannya...)

so, ape yg nak dituliskan??

aku ni mulut agak puaka sket. pantang klu ada yang tak kena di mata aku, SIAPPPPPPP....

setakat mencarut, anak pak seman belakang rumah aku yang umur 5 tahun pun dah master. ini kan plak aku yang title mak budak ni... silap haribulan, ramai plak anonymous yang datang menghentam blog aku ni....

ada aku herannnnnnn....????
silakan!
muahahahahaaaa...

mlm ni aku terfikir... apesal lak tetibe aku nak buat blog ni guna nama Chempaka Merah? apekehei nye???


ntah betul ke tidak ni bunga cempaka?? aku main belasah jer berdasarkan hasil dari Google... janji bunga. iye dak??


tetibe je keluar nama bunga ni kat dalam pale hotak aku. so, ikut kan hati aku taruk jeeee. setakat nak taruk nama bunga mawar... haktuih.... aku jamin melambak-lambak orang guna nama tu kan???? tak payah susah-susah nak check availability dah. haaa.... baik aku taruk nama bunga chempaka with H... ulang suara.... with H, hokeh~!!!

nama sudah....
perangai suka mencarut pun sudah...
gambar plak...

nak tengok macamana rupa aku?

ni dia ----->













wakakakaka... kalau Tyra Banks ni tengok muka dia kat blog aku ni, kompem pas ni dia bunuh diri!



juz kidding~

alaaaaa.... bawak-bawak la bersabar.. aku ni masih baru-baru je nak belajar buat blog. satu-satu la aku buat.. masih jauh lagi perjalanan yang perlu aku belajar...


kalau ikutkan, aku ni bukan la kategori yang rajin menaip. apetah lagi nak mengarang ayat. tapi bile aku fikir-fikirkan balik... ada beberapa sebab kenapa aku WAJIB ada blog...



antaranya :

- aku ni suka meluahkan perasaan. tak semua laman sosial yang boleh aku luahkan. sebab tak semua orang yang bersependapat dengan kita. kan????

- aku ni kan mulut puaka (mcm yang aku cakap awal-awal tadi). jadi, perlu ada blog untuk aku meluahkan segala anak beranak carut yang pernah wujud dalam mulut aku ni.

- aku nak up-to-date la jugak.... asyik-asyik bace blog orang lain je. baik aku buat blog sendiri, then sendiri jugak la yang baca.... muahahahahaa....


insya Allah......


aku nak abadi kan segala yang berkaitan dengan hidup aku kat blog ni. kira macam open diary la.. alaaaa... macam open book mase nak jawab exam tu la.. (hape kaitannya ngong????)

maksudnya, segala persoalan & jawapan tentang hidup aku ada di dalam blog ni.. macam ni boleh???

belasah la labu................
(tetibe teringin plak nak makan puding labu yang di buat oleh mak lang...)


sape plak mak lang nii????


mak aku laaaa.... klu taruk nama mak aji, kang orang cakap 'hish, nama je anak mak aji, tapi mulut sangat la puaka!'

haippppp...
kisah mak lang aku hold dulu... banyak lagi masa aku boleh cite pasal mak lang tu.


aku dah ngantuk. so baik aku tido dulu. esok banyak lagi benda yang aku nak cite...

cer cite... cer citeeee....


arghhhhhh.... mula dah nak merepekkkkk~!!!!!!

No comments :