It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 2, 2011

REQUEST~!!!!!!

kepada kekanda ku En Zul...


dengarlah keluhan hatiku ini......


sesungguhnya adinda amat la penat menyiapkan segala tok nenek utk majlis kita ni.....


sedang adinda berehat sebab keletihan yang teramat sangat, tetiba tercetus la satu idea yang sangattttttt la bernas! (mgkin sbb byk mkn beras cap Bernas kot..)


ape kata lepas kawin...........................














KANDA AMIK MAID UNTUK BANTU ADINDA BUAT KEJE UMAH??


BOLEH LA ADINDA MENUMPUKAN SEPENUH PERHATIAN DINDA KEPADA KANDA....


SUNGGUH BERNAS KAN IDEA ADINDA INI???????



muehehehehehe.....

No comments :