It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2011

penCATUan?

aku bakal menikah esok. insya Allah...
nerves??? x rase la plak...
tapi rase nak pelempang orang ada laaaa!!!!



ko percaya tak kalau makan berlebihan akan menjadi GEMUK??
ITU FAKTA, HOKEH!!! BUKAN AUTA!!!!

tapi masalahnya, jika korang makan dinner mlm ni, adakah secara automatiknya pagi esok korang akan bertukar saiz baju dari saiz M kepada XXXL?????


keparat kepala hotakkkkk!!!!!!


memang la esok aku nak berkahwin? tapi apesal plak makanan aku  nak dicatu-catu oleh orang yang narrow minded ni??? hahahaharaaaammmmmm!!!!!!!

memang syiallllllll orang berkenaan!!!



aku rase ayat-ayat macam ni sering kali aku dengar di majlis kahwin :

eh, pengantin tak boleh makan banyak. nanti baju pengantin tak muat... (hello, esok dah nak pakai baju kawin, mana ada effect pun! lain la kalau lagi sebulan sebelum majlis! habis-habis kuat pun pengantin akan cirit-birit di pagi majlis kerana makan pedas pada malam sebelum nya!)

eh, pengantin kena duduk umah, jangan keluar... nanti hilang seri.. (dah tu, takkan la nak terperuk dalam bilik & menunggu orang datang menjengah???? seri???? wadehellllllllllll..... kalau muka dah memang hitam berlengas, memang haram la nak berseri!)




aku heran la dengan orang-orang yang dah lama duduk kat KL, tapi kepala hotak masih berkarat. aku boleh terima kalau alasannya, 'jangan keluar.. bahaya.. nanti kalau eksiden macamana???' tak pun... 'jangan makan banyak, nanti pagi esok sakit perut, tak selesa pulak nak akad nikah..'


aku rase macam nak pelempang je muka sekor-sekor yang berani membuat aku sebagai Raja Sehari berasa panas hati!

dah le korang makan langsung tak beringat kat orang belakang! kalau benda tu dari sumbangan orang ramai, memang la sikit benda nya! ko hengat ada ke orang nak sumbang ikan tenggiri 800 ekor untuk satu-satu majlis???? ada kerrrrrrr????

benda dah sikit, ko jangan la mentekedarah benda tu macam mak bapak korang yang punya! ni amik macam kebulur setahun tak makan!!! pastu ada hati nak sound-sound orang lain supaya jangan makan banyak!


hello...????
patutnya ko tu yang sedar diri!! pinggan ko anak beranak penuh dengan makanan, tapi ada hati nak sound orang lain???


pegi mampooooooossssssss!!!!!!!!!!




aku tak dapat bayangkan macamana tahap 'kebulur' korang bila nampak makanan pengantin masa nak makan beradap nanti!!

No comments :