It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

REZEKI TERPIJAK

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011

haaaa... tiket ABPBH dah ada.
kau ada????
TAKK!
dapat free mase jawab soalan krew Hot FM zommers kat tesco Ampang. mulanya En Zul yang beriya-iya nak jawab. last-last aku sorang je yang bertungkus-lumus menjawab soalan diorang.

En Zul?
dia duduk tepi sambil berpeluk tubuh!
celaka!!!

yang bestnya, macam-macam hadiah kitorang dapat. cuma aku terkilan sebab tak dapat tiket Sunway Lagoon. budget kalau dapat tiket tu, jimat sikit duit aku nak beli tiket untuk bawak anak-anak gi sana. tak ape la, mungkin dah bukan rezeki aku. (beli guna duit sendiri la ngong!)

punya la penat menjawab soalan (penat?? bukan susah pun!) last-last malam event tu kami cuma duduk kat rumah je bersama anak-anak. cheh!

orang lain berseronok-seronok naik Genting tengok artis pakai baju liplap, yang aku duk depan tv sambul iron baju kerja untuk stock seminggu. En Zul pulak duk melangut depan tv sambil goyang telo! (lansung tak nak membantu bini buat kerja rumah. hahahahammmmpehhhh!!!!!)



yang penting, KEKASIH GELAPKU menang Anugerah Bintang Popular.... yippiieeee~!!!!

Lalink... I lap u lah!!! muahhhhhh~!!!

No comments :