It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 19, 2013

To our beloved HERO

Entry : Special for my babyboop.. En Zul





Ahad lepas kitorang ke Leisure Mall, nak tengok movie Superman : Man of Steel.
Konon-konon movie ni nak dedicate untuk ayah, so nak dedicate untuk En Zul la.
Tapi baru start 20min cerita ni, aku dah lena dalam wayang - as usual.
(note : Tak payah la tengok cerita ni. Bosan.)



Lepas habis tengok wayang, aku beli kek ais krim Baskin Robbins.
Aku ambil kek vanila candy sweet (aku lupa nama kek tu.. Harharharrr!!)




Surprise!!!
Happy Father's Day, sayang.. We love u so much!!!




Harga kek RM55.00 + 6% GVT.
Total RM58++




Tak pasang lilin sebab tak ada lighter.
Laki mak kan tak merokok. Hehe..

Kitorang celebrate kat Roti Boy.
Siap order makan macam-macam.



Harus la kokak kan kek tu pakai pisau kan? Bior nampak sakai sikit. Huhuuu..




Menunggu makanan yang di order tak kunjung-kunjung tiba.

Punya la lama aku menunggu, sampai 2 orang staff asyik datang meja aku..

"meja ni menu apa yang belum dapat?"

"nasi lemak, wegdes, kuew teow, toasted bread peanut butter, milo dinasour, tea 4 layers, hot white coffee"

Datang lagi sorang staff tanya benda yang sama.

"meja ni menu apa yang belum dapat?"

"Dah 2 orang tanya. Tapi 1 benda pun tak sampai-sampai!!!"



Haaaa... Kau! Memang silap masa, silap tempat, silap orang la kau tanya kan?
Dah tau aku tengah lapor bak naga tasik chini, lagi nak tanya macam-macam.
Memang mendapat la...




Lapar punya pasal, kek yang manis deting tu pun boleh setel.
Tinggal kek yang keras bak batu tu je yang tinggal.
So dry ice tu menjadi mainan anak-anak aku.


Happy Father's Day, sayang!!!


P/s : Ika & Aleeya pakai baju baru. Auntie Leen yang hadiahkan.
Thanks Auntie Leen :)



No comments :