It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 19, 2013

Last paaaaperrrrrr (sila baca guna intonasi Jozan - Lawak Ke Der 1)

Cak!

Isnin (kelmarin) kitorang ada last paper JUE 300.
Paper start pukul 2pm - 3pm.
So pagi-pagi lagi aku, Nadia & Wazli dah keluar berjimba-jimba.
Almaklum la kan.. Paper akhir la katakan.. Paper English pulak tu.
So paper ni kira halal je la ye...


Pagi tu kitorang ke Paradigm Mall.
Lepas pusing-pusing, kitorang terus lunch kat sana.
Si Wazli tu dah kelaparan sangat dah. Sampai dah bertukar jadi naga tasik chini.
Tunggu masa je nak bertukar jadi puaka niyang rapik.

Lepas makan, kitorang terus pecut ke Intec, Shah Alam.
Sampai sana pukul 1pm, solat Zohor dan terus masuk dewan exam.

Punya la seronok berjimba-jimba, sekali paper English kali ni susah!
Essay pertama je yang buntang-buntang mata aku nak baca.
Haaa, padan muka aku.


Habis exam kitorang berjimba-jimba lagi.
Kitorang ke Mines, cadang nak karok.
Tapi sebab harga per hour mahal, so kitorang cancel karok.

Kitorang turun dan lepak & makan tepi sungai je la.



With dearest Nadia :)




Kitorang lepak kat Sweet Chat.
(sebelah kedai The Loaf)



Ni beverages Nadia. Siap ada nata de coco cocktail kat dalam.




Aku macam biasa, mesti la Mojito.
Aku kan pantang sikit nampak air berlayer-layer ni.
Asal ada air ni, mesti aku sawan.




Wazli order dessert - Durian Pancake
(durian crepe - RM9.90)




Ni makanan Wazli yang sudah sedia kurus kering.
Salad. Kuah dia sedappppp!!! Isi ayam pun banyak.




Ni Curry Laksa aku. Kuah dia pekat dan sedap.
Memang berbaloi dengan harganya. Siap ada prawn dumpling




Bake macaroni cheese Nadia. Punnn sedap gak!
Senang cite semua yang kitorang order, semuanya sedap-sedap belaka.

Ke, sebab kitorang ni lapar sangat?





Puas hati makan kat sini.




Jemput makan semua ye.... :)




No comments :