It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 19, 2013

Terima kasih banyak-banyak....

Jumaat lepas kitorang yang dah tua-tua bangka ni terima penghargaan atas perkhidmatan bersama COHORT lebih dari 5 tahun. Aku sendiri dah kerja kat sini 7 tahun, so secara automatik nya aku ni layak sesangat dapat anugerah ni khennnn..

Lepas meeting Jumaat, kitorang buat penyampaian hadiah oleh Datuk. Masa ambil hadiah tu, memang terasa sangat aku ni dah tua bangka. Sekejap je masa berlalu. Tup-tup dah 7 tahun berkhidmat.
Hehehee...



Alhamdulillah.. Kitorang dapat external hard disc brand Western Digital.
500 GB woooo! Aku pendrive 8Gb pun susah nak penuh. Ni lagi nak isi 500GB.
Hahaha... Takpe-takpe.. Apa-apa pun terima kasih la banyak-banyak.
Balik rumah aku terus transfer semua movie yang ada kat dalam lappy aku.
Terus penuh hard disc aku! Hahahahaha...


Isnin lepas pulak, Wazli bff aku tu bagi buku Unstoppable kat aku.
Wahhhhh!!! Gila best la.. Tak sia-sia aku mintak buku ni kat dia.
Thanks Wazli!!!!
Masa tu dia masih belum guna BB1M RM250 tu.
So alang-alang dia masih banyak voucher tu, aku kelebet la RM50.
Buku ni harga RM30++.
So apa la salah kalau kau nak bersedekah kat aku satu voucher untuk kawan kau ni.
Hehehehe... Besar pahala kau, wahai sahabat........


P/s : Nadia, sila minta buku Conan banyak-banyak kat Wazli. Mana tau kot-kot boleh dapat buku tu 6 episod (sebab nak cukupkan 1 voucher...)






2 comments :

Unknown said...

Untunglah.. :)
Murah rezeki tu..
:)

Chempaka Merah said...

hehe.. alhamdulillah.. :)