It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 29, 2013

Dah reda

Alhamdulillah, hari ni penuh kelas.

8.00am - 10.00am --> JUE 300, English 3 (aku skipped! Haha!!)
10.00am - 12.00pm --> JIF319, Computational Physics - Fortran Program
12.00am - 1.00pm --> JIF317, Atomic Physics
3.00pm - 4.00pm --> JIF318, Quantum Mechanics
6.00pm - 7.00pm --> JIF315, Advanced Engineering Mathematical

Masa aku kat lab Fortran, En Zul call.
Tapi hp aku silent.
Then aku returned call. Tanya kenapa call aku?

"Saje je call.. Abang rindu kat Mummy.... Mummy cepat la balik......"


Terus aku jadi sayu...
Perasaan marah yang membuak tu pun dah reda.
Actually, pagi tadi aku dah lega sikit lepas luahkan kat Leen.
Tapi bila dengar suara En Zul, lagiiiiii la rasa lega..

Owh, rindunya kat En Zul.
Sejak aku datang sini, aku ni terus lupa diri.
Lupa yang aku ada suami kat KL.
Hahaha!!!

Dua hari ni mood aku agak mendung.
Hmm, bukan mendung. Bak kata Nadia, mood aku macam Taufan Sandy.
Ya... ya....ya...

Whatever it is, memang aku stress sangat!
Lepas sesi luahan hati dengan Leen, baru rasa lega sikit.

Tapi kalau dah nama LEEN, memang la LEEN jua!
Elok je dia belai-belai aku, sayang-sayang aku, tetiba je dia pedajal aku!
Dia sengaja post gambar mee Haji Wahid Maklang!

Sialan.
Siap kau aku kerjakan.


.  <-- ni Leen lepas kena pijak dengan aku. Haha.


(thanks jua pada kawan-kawan yang memahami)




No comments :