It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 26, 2012

Samsung SIII & Samsung Galaxy Note 10.1 ---> What a surprise!!!!

Samsung SIII & Samsung Galaxy Note 10.1








Hadiah dari suami tersayang ♥

I'm speechless!
Tiada apa yang boleh aku katakan selain dari ayat ni :


Terima kasih, Sayang ♥


Dan.........


Tetiba aku terfikir, En Zul ni nak kawin lain ke?
Oh, tidakkk!!! Kalau dia berani buat hal, aku pun berani kerat batang dia jadi 18kerat!
Huh!




Aku amik SIII. Comel macam aku.
Kan?
(red is a must!)


Yang Note besar gedabak tu, kau pakai la bangggg...
Tak koser aku nak usung bendalah tu ke hulu ke hilir.
Boleh jugak kalau abang nak pinjam handbag Mummy buat simpan Note.
Baru la nampak macam 'sophisticated lady'.
Hehehee....



No comments :