It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 21, 2012

Black

Teringat dulu ada 'gagak hitam' ni beriya nak add aku as his fren kat fb.
Tak de nya aku nak buang masa layan benda-benda ni.
Mengarut je semua benda tu.

Bila difikirkan balik, "eh, kenapa diorang berani buat macam ni? tak takut kena maki ke?"
Aku ni bukan tak nak maki, tapi sebab tak reti nak cakap english.
Kang jadi lain maksud pulak.
Elok-elok nak maki, tapi jadi memuji pulak. Satu hal nak pulak kan...





Yang ni masa mula-mula dapat fren request dari awang hitam.
Perghhh.. Rasa macam diri ni glamer pulak bila ada foreigner nak mengorat.
Tapi bila baca ayat yang dia bagi tu, rasa macam 'euwwwww'.
*Pitam*




Selang beberapa hari, datang mamat ni pulak nak add aku.
Walaweiiiiii... Terhangat di pasaran kah wajah aku ni?
Puiiiiii....




Aku rasa ramai je pompuan melayu yang kawin dengan blackie ni.
Even aku sendiri pernah ada cikgu pompuan yang kawin dengan orang kulit gelap.
Bukan je gelap, tapi rambut pun siap kerinting-kerinting lagi.
Dia dapat 3 orang anak (2 girls and a boy).
Semua anak-anak dia mewarisi genetik bapak dia.
Memang kuat DNA orang blackie ni.
Bukan je DNA yang kuat, main pun agaknya kuat kot. Muahahaa...

Dah jodoh, terima je la kan?
Kau pusing-pusing ceruk dunia mana pun, kalau dah takdir kawin dengan blackie, nak buat macamana lagi?

Bila dah ada blackie ni beriya nak kawan, aku mula la fikir yang bukan-bukan.
Kalau accept, nanti jadi rapat, then nak kapel pulak.
Nanti kalau nak kawin, dia nak ke masuk Islam?
Nak ke dia tinggal kan semua benda-benda terlarang tu? Arak especially.
Nak ke dia bersunat? Nak kasi kerat hujung batang tu..
Nak ke raya nanti pakai baju melayu, bersongkok bagai?
Oh, macam tak masuk dek akal je! Huhu...

Tadi lepas meeting, aku saja bukak message kat FB.
Ternampak pulak ada message kat bahagian OTHER tu.
Alaaa.. Kira yang macam SPAM kalau kat email kita tu la.

Sekali bila dah bukak, punya la banyak message tegang batang kat dalam tu.
Bahabiiii.

Pastu message yang nak jadi kawan pun ada.
Siap puji muka aku ni melambung-lambung.
Macam la aku lawa sangat.
Tuiiiiiiii...



So beautiful~
Kahhh!




Nope!




Do i look so beautiful? Ohhhh... Dear, let me hug u, kiss u... Muahaha!!!




Aiyoooo.. What a longgggg story meh?
Talk to my hand!




Hey, you! Where's your pic? Is your face ugly?
Hahaha!!




Dr Alladin? Oh, Allamakkkk~



Satu je persoalaan aku.











Mana datang semua mangkuk hayun ni hah?




No comments :