It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 29, 2012

Tahniah, Nurul Ain Mhd Yusuf & Mohd Nazeri Osman

Tanggal 24 Feb 2012 (Jumaat), Ain selamat bergelar isteri kepada Nazeri.
Tahniah...
Entri ni saje aku nak contribute untuk korang berdua.

Last Disember, sebelum aku ke Penang, aku sempat ke majlis pertunangan diorang.
Ain & Nazeri ni adalah kawan se-ofis aku.
Ain duduk kat Selayang, dekat bebenor dengan umah Maklang. Dulu masa aku bujang, kalau aku nak balik Gombak, aku selalu tumpang Ain.

Masa Dis lepas, aku memang nak pergi majlis tunang diorang.
Majlis start pukul 11am, tapi aku keluar rumah pukul 12tgh.
Bagus betul!
Dengan jalan Loke Yew dan MRR2 tu jammed. Serius boleh mendatangkan amukan.

Sampai rumah Ain dalam pukul 2pm.
Terus aku call Ain. Dia ajak masuk rumah.
Sekali tengok caterer dah mula angkut makanan. Aku pun cepat-cepat la sambar makanan untuk aku dan En Zul.
Ni la bahana nya kalau datang lewat. Bangun lambat dah satu hal, memang tolak rezeki betul la.

Nasib baik ada jugak baki-baki makanan untuk kami suami isteri.
So sejak hari tu aku pasang niat nak jadi orang pertama yang datang kenduri kawin Ain (pertama dikalangan kawan-kawan ofis)

Majlis resepsi Ain & Nazeri pada 25 Januari 2012 (Sabtu).
Masa tu En Zul on call. So better aku tak payah menaruh harapan untuk dia ikut sekali.
Aku pun plan dengan Nadia untuk dating sama-sama.
Jadinya aku bawak la Nadia sekali pergi ke kenduri Ain, sebagai pengganti En Zul.

Sampai rumah Ain dalam pukul 11.30am.
Yessssss.. Kami orang pertama yang sampai (kawan-kawan lain tak sampai lagi).
So operasi menyambar makanan harus la terlaksana dengan jayanya! Makanan pun ada banyak lagi.
Lepas salam mak dan adik-adik Ain, aku terus ke tingkat atas rumah.
Mesti la nak terjah bilik pengantin :)

Masa tu Ain dah siap-siap dah.
Tinggal tunggu rombongan Nazeri datang je lagi. Lepas ambil gambar, aku turun makan.
Lapar beb!

Dah siap makan, aku & Nadia terus ke Cheras untuk beronggeng.
Layan karaoke 3 jam!
Serius sakit tekak aku.

Takpe... Takpe.. Hal karok tu lain kali aku citer.
Nak citer pasal kenduri Ain dulu.
Hekkkk~






Alhamdulillah, selepas 4 kali akad nikah (Bro nerves lebih ni~), Ain sudah bergelar isteri.
Makcik belakang yang baju hijau tu Mak Ain.
Makcik, sabar laaa.. Jangan sedih-sedih anak makcik dah di ambil orang.
Saya kan ada :p

Tahniah. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...



Teringat masa aku kawin dulu.. Perghh.. Aku la yang paling jelita menawan.. (feeling-feeling je lebih!)

No comments :