It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 6, 2012

Hang Out Untuk Release Tension Kursus Intensif

Semalam aku keluar makan dengan kawan-kawan group JUS101 - Teras Keusahawanan.
Saja je nak bawak diorang jalan-jalan keluar dari campus.
Takkan nak terperuk je dalam USM tu.
Serius boleh jadi sewel budak-budak ni.

Lagi pun aku saja nak spend masa jalan-jalan nak release tension.
Actually aku tengah bengang dengan bekas ahli group JUS dan JUE aku.
Nama diorang Khairuddin dan Hasmawi.
Dua-dua ni buat perangai last minit.
Sehari sebelum due date tugasan, baru bagitahu nak tarik diri.

Bangang!
Jangan nak tunjuk hero sangat la bai.
Nak aniaya kawan-kawan tak tentu pasal.
Dulu masa mula-mula kenal bukan main lagi kau duk mengutuk-mengata ahli kumpulan tahun lepas.
Konon-konon diorang tak boleh bagi komitmen la, tak serius la.
Padahal kau tu lagi haram jadah!

Bagi alasan bini bersalin?
Macam la bini kau tu mengandung sehari je.
Langsung tak sangka tiba-tiba bini boleh terberanak!

Pastu bagi alasan masuk wad.
Alahai, sakit apa sangat la kau tu sampai tak boleh nak inform awal-awal?
Kau koma ke? Ke kau lumpuh satu badan?
Kenapa tak bagi alasan dapat kanser ke,  kote terputus ke, telor kau terkecut secara tiba-tiba ke..

Sebenarnya korang dah rembat semua data kitorang, then buat group baru pastu guna data kitorang.
What a 'wonderful' fucking trick!

Sial la korang!
Takpe.. Takpe.. Aku percaya satu hari nanti korang pasti menyesal!

Tengahari tu aku ada kelas JIF216.
Tetiba aku tengok ada 3 miscall dari Hasmawi.
Pastu siap hantar mesej bila aku tak jawab phone call kau.

Kenapa?
Nak mengadu kote kau tak boleh mengembang?


Hasmawi : Sori, urgent nak tanya. Ada tak nama Hasmawi Harun didaftarkan dalam group awak bagi subjek JUS101, sekali dengan Khairuddin? Sebab nama saya tak boleh masuk untuk group saya sekarang ni. Harap dapat feed back. Tq.


Pergi mampus!!
Gila ke aku nak daftarkan nama kau dalam group aku?
Apa sumbangan kau pada tugasan group aku tu?

Ape kau dah habis hensem ke?
Sampai kau berangan-angan konon-konon aku ni tergila-gilakan kau, sampai aku nak kau jadi ahli group aku?

Pergi matilah kau!
Bila kau dah susah baru kau pandai nak cari aku.
Masa kau nak aniaya aku dengan kawan-kawan aku, ada kau fikir baik buruk?
Tuhan kalau nak balas perbuatan kita, bila-bila masa je.

Aku dulu bersusah payah nak kumpul balik semua softcopy data dari kawan-kawan.
Then aku kena compile balik semua essei tu.
Siap kena burn semula cd rakaman suara ahli.
Sampai aku terpaksa buat surat tunjuk sebab atas kelewatan untuk submit tugasan kat lecturer.

Ada kau kesah semua tu??
Tak ada kannnn..

Now bila kau dah susah, bila due date dah hampir tiba, kenapa kau nak cari aku pulak?
Kau pergi la tanya kat kawan-kawan group baru kau tu.
Apa jadah aku nak jadi baik hati pergi daftarkan nama kau kat dalam group aku?

Tak hingin la aku beb!
Masa kitorang susah, kau buat selamba je hantar sms cakap tarik diri last minute.
Sekarang bila kau dah sesak, itu masalah kau.
Aku tak nak amik peduli.

That's karma, bro!

Malam tu aku cerita kat kawan-kawan group JUS aku yang jadi mangsa diorang.
Semua cakap diorang patut dapat balasan macam tu.
Biar jadi pengajaran pada diorang.

Ok, i'm done with those bastards.

Malam tu aku bawak Nadia, Wazli dan Zul pergi ke Sg Ara.
Cadangnya nak bawak ke kedai Pak Husin.
Again - kedai Pak Husin tutup.

So kitorang makan kat Denai Tropika.
Maknanya janji aku pada Nadia dah setel.
Kan darling kannnnn???

Dinner malam tu Zul yang sponsor.
Thanks a lot, Zul..
Semoga kau murah rezeki dan dipercepatkan jodoh.

Lepas makan, kitorang ke Queensbay Mall.
Pergi cari aiskrim Baskin Robin, tapi dah tutup.
So masuk Jusco, rembat aiskrim Wall Selection.

Wazli sponsor aiskrim, Nadia sponsor buah anggur dan air mineral.
Thanks ye korang...
Semoga korang pun murah rezeki dan bahagia dengan pasangan masing-masing.

Amin..

Lepas beli makanan, kitorang lepak kat tepi laut mengadap Pulau Jerejak.
Makan aiskrim, buah anggur sambil amik angin malam.
Serius best kat sini.
Ramai yang datang lepak kat sini.




Masing-masing jadi mangsa aku.
Terpaksa korek tabung. Hehehe..



Lepak kat tepi laut.
Ambil pic jambatan Pulau Pinang.



Tokeh sponsor aiskrim - Wazli



Bismillah....



Tokeh sponsor dinner kat Denai Tropika - Zulfadzli



Tokeh sponsor anggur dan air mineral - My yayunk bucuk!



Three of you... Thanks for being my best fren ever~



Kudapan tepi laut



UFO! Larikkkkk...



800 ml? Mampu ku habiskan bersama Nadia :)
Tu pun dia separuh jalan dah surrender. Haha..



Hambik kau!
Aiskrim ni dia buat macam air je...



Alhamdulillah setel... =)
Jom balik.


Esok pagi suami Nadia tengok pic ni kat wall dia, terus kecik hati sebab Nadia kuar dengan 2 orang lelaki.

Persoalan si suami : "Kenapa gambar Yati tak de?"


En Sepul, oiiiiiiiii.. Dah aku yang snap pic, memang la muka aku tak ada.
Nak aku camwhore? Tak kuasa aku!
Hahaha...

Anyway, sori ye Sepul... Sebab bawak Nadia jalan-jalan.
Ampunnnn~~~

No comments :