It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 21, 2011

Lama dah teringin nak beli benda ni semua.

Cakk!
Lama tak update. Rindu kat blog ni....

Hari ni aku nak cerita pasal barang-barang yang aku dah lama teringin, tapi tak tahu la kenapa tak terbeli-beli sampai la semalam.

Semalam aku balik kerja dengan En Zul. Dia ajak makan kuew teow goreng kat Bandar Tun Razak, tempat favorite dia la.
En Zul order kuew teow goreng, aku pulak laksa kedah.
Pergh, memang sedap!

Lepas makan, kitorang ke Tesco Cheras.
Jalan-jalan sambil cuci mata.
Hehehe..

So malam tadi adalah malam operasi membeli barang yang aku suka.
Cuma ada satu benda je yang aku dah ambil, tapi sebab tak ada tag atau barkod harga, maka aku kansel.
Terpaksa beli kat tempat lain.

Kuali oh, kuali!
Aku terpaksa korban kan kau.
Takpe, malam ni ada lagi. Esok lusa pun cuti. Boleh aku beli lagi kat tempat lain.

Ok, ni barang-barang yang aku suka.
Gambar barang-barang lain tak payah upload ye.










Indoor Game.
Old Maid, Happy Family, Donkey & Dominoes.
Since anak-anak aku dah nak habis exam, maka aku belikan game ni.
Last month aku belikan Jutaria.
Dengan-dengan aku sekali join main sekali.
Aku kan mata duitan. So aku jadi banker!



Raspberries.
Sedap!



Yummy!



Set periuk dengan penutup kaca.
Orang lain dah lama ada, tapi aku baru nak beli.
Asyik beli benda yang tak sepatutnya je!
Hahaha..




Tabung Ika & Aleeya.
Kena la ajar anak-anak menabung sejak dari kecil kan?
En Zul cakap, siapa yang dapat kumpul duit yang paling banyak, akan dapat hadiah.
Hadiahnya adalah, TABUNG YANG LEBIH BESAR!
*nampaknya Ika seorang yang penyimpan*



No comments :