It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

Result Peperiksaan Sidang 2010 / 2011

akhirnya, keputusan peperiksaan aku untuk sidang 2010 / 2011 telah keluar.

Alhamdulillah....
aku lulus semua subjek :)

En Zul belanja aku makan Pizza Hut.
itu je yang kami teringin nak makan selepas penat shopping barang-barang dapur kat Tesco Ampang.

Thanks dear~!

melihat keputusan kali ni, membuatkan aku berasa makin teruja nak habiskan tahun pengajian secepat mungkin.

masalahnya, VITAMIN "M" aku masih bermaharajalela dalam badan aku ni
huhuhu.....

tak apa. aku cuba nak berubah jadi rajin study.
mungkin result aku akan datang lagi best dari sidang lepas.
mana lah tahu kan?


Alhamdulillah, lulus semua subjek dengan 27 mata kredit.
CGPA? tak tahu lagi. Insya Allah 6 Jun baru dapat tahu.
tapi itu mungkin aku rahsiakan la kot..
hehehe :)


*p/s : muka aku kat campusonline tu adalah muka penat pada hari pertama orientasi! berlengas, hokeh!

No comments :