It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

Gunung Berapi Aktif

Masih ingat lagi tak kat ofismet aku yang konon-konon ayu gitu?

Yang tajuk entry "Rasa nak lempang laju-laju tu"?

Haaa..
Jumaat lepas dia memang sengaja nak buat aku mengamuk!

Pointnya adalah AKU TAK ADA DEGREE!
Sial la kau ni!
Ntah apa la masalah kau dengan aku, eh?

Ke, kau dengki kat aku sebab dapat kawin dengan En Zul.
Ha, kan dah tak pasal-pasal ada motif!

Plis la..
Aku malas nak gaduh dengan kau.
Cukup la kau dah banyak buang masa aku selama ni.
Hidup kau hanya tau menyusahkan hidup aku je!

Aku pun dah penat nak taip entry pasal kau.
Tak pasal-pasal bil elektrik aku melambung tinggi!


Ni adalah last warning aku.
Lepas ni kalau kau masih nak cari pasal dengan aku, baik kau sediakan tisu banyak-banyak!
Aku akan pastikan air mata kau takkan kering menangis dengar mulut puaka aku ni!
Kompem gunung berapi yang dah lama terpendam ni akan meletus bila-bila masa aje.

Aku dah mengantuk.
En Zul & anak-anak dah tidur.
Aku baru lepas chit-chat dengan Ziha bercerita pasal gadis ayu tu.
Hahaha... Betul-betul aktiviti membuang masa aku!

3 comments :

ciketon fazya said...

oo chit chat anyam ketupat eh.. :p
(i rasa semua org bengkak ngan gadis ayu tu )

Chempaka Merah said...

seeeee... bukan aku sorang je yg bengkak dgn gadis budget ayu tu. kesimpulan dari anyaman ketupat itu, terserlah la kebenaran yg bukan aku sesaje nak mereka-reka cerita ttg beliau... =)

@emy said...

puaka tebing biru...ya aww aww!