It's me.. Juz me... Only me!

If you don't like my words, don't listen.
If you don't like my appearance, don't look.
If you don't like my actions, turn your head.
It's as simple as that.

A wife to a loving husband. A mum to a adorable daughters. A daughter to such a caring parents. A good friend to a good people. Homechef that cook like nobody business.

~I’M NOBODY.. but nobody perfect. So, I’mPERFECT!

My Love's Path

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 19, 2015

Turns 29

Alhamdulillah kelmarin genap umur aku 29.
Hujung-hujung zaman remaja dah iols ni.
Remaja senja gituuu.. Tapi tetap gojes!

Hahaha..

Thanks la pada semua yang wish besday aku kelmarin.
Yang terwish awal pun ada jugak.
Takpe.. takpee.. Tak ada masalah kalau wish awal.
Cuma jiwa aku tersentuh sikit je, sebab terasa tua sebelum waktunya.
Cheewah...



Setiap tahun, Hafiz tak pernah lupa besday aku.
Alhamdulillah. Terima kasih, muridku.
Semoga kamu sihat-sihat dan murah rezeki selalu.
Aamiin...


Setiap tahun macam biasa, anak-anak la paling eksaited nak celebrate besday aku.
Dari bulan Feb dia dah roger-roger aku.
"besday mummy bulan 3 kan?"
"besday mummy 17 mac kan?"
"tahun ni mummy umur berapa?"

Gigih nau anak-anak aku. Huhuhuu..

Minggu lepas aku dah nampak aktiviti anak-anak aku.
Duk bisik-bisik tak nak bagi aku dengar.
Pastu mula buat aktiviti deko-deko.
Sah, ni mesti ada benda nak buat ni.

Malam besday aku, diorang dah start buat menyepah.
Gunting kertas, siap kaler-kaler.
Lantak la, janji kau kemas balik rumah.
Aku tak nak nampak secebis pun kertas yang korang gunting tu bersepah-sepah.

Pukul 9pm diorang macam nak panggil-panggil aku suruh tengok ke ruang tamu tengah.
Aku lalu ulang-alik ke dapur, sikit pun aku tak pandang.
Jeling pun tak sudi konon-kononnya..
Jual mahal la tu. Padahal dalam hati meronta-ronta nak tengok hasil kreativiti diorang.

Diorang tunggu aku jengah ke ruang tamu tengah sampai diorang tertido.
Alahaiii.. Siannya anak mummy.
Malam tu bila diorang dah lena, aku pegi tengok hasil kreativiti diorang.




Amboiiii... Kemain lagi gantung-gantung.




Biodata mummy katanyerrr..
Hobi kopek ikan bilis tu memang rare hokeh.
Jarang-jarang sangat wanita yang gojes, jelita dan diminati ramai ada hobi sebegini rupa.
Gituuuu. Kahkahkahh




"Macam-macam mamy buat kat kami semua."

Ayat ni bunyi macam kasar pulak.
Seolah-olah banyak nau agenda jahat aku kat korang anak beranak.
Apa korang ingat aku ni mak nya si bawang merah?
Si Helsi Herlinda aka Rika yang jahat itu?



"Semoga Allah DIBERKATI mamy..."

Eh??
Something went wrong somewhere.
Oh, my malay!!!





Last but not least.

Sila beli hadiah untuk aku.
Tak kira, nak jugakkkk!!!!






No comments :